• Al mijn vriendinnen zijn op vakantie, op 1 na maar die kan nooit wat doen. dus nu voel ik me best wel kansloos en gedumpt x-x. Mijn ma zeikt de hele dag dat ik wat met iemand af moet spreken maar ik heb geen zin om wat te doen met mensen die ik niet echt mag, want ik krijg er altijd ruzie's mee enzo. maar goed iemand ideetjes tegen mijn verveling enzo :x


    We can only learn to love by loving.

    Hmmm..
    Ken je geen mensjes in je straat? Ö -tenzij je in zo'n straat woont als ik, waar alleen maar super saaie kiddo's wonen-


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    Hmmm..
    Ken je geen mensjes in je straat? Ö -tenzij je in zo'n straat woont als ik, waar alleen maar super saaie kiddo's wonen-


    hier is iedereen onder de 10 x-x en de enige vriendin die hier in de straat woont is ook 13 net als ik maar die is nu in friesland


    We can only learn to love by loving.

    Same problem here:Y).
    Ga..je kamer opruimen en alles weggooien/verkopen wat je niet meer gebruikt, vakantiebaantje zoeken, huishoudklusjes doen voor je ouders voor geld..?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    Same problem here:Y).
    Ga..je kamer opruimen en alles weggooien/verkopen wat je niet meer gebruikt, vakantiebaantje zoeken, huishoudklusjes doen voor je ouders voor geld..?


    mijn kamer is opgeruimd,laatst nog allemaal dingen weggegooid en weggeven dus niks om te verkopen,te jong voor een vakantiebaantje, mijn ouders buiten me nu al uit (A)


    We can only learn to love by loving.

    Ik zit met hetzelfde probleem en ik eet ijs en snoep en ik kijk naar Gossip Girl, zit op de pc en hou me met onze kleine poesjes bezig, voor de rest, verveel ik me dood. (cat) gisteren zijn er wel 3 meisjes aan mij komen vragen of we samen gingen fietsen, waarvan ik er 2 niet mag, maar goed. Toen ben ik mee gegaan en hebben we wat in de speeltuin rondgehangen :9~

    [ bericht aangepast op 14 juli 2009 - 15:55 ]


    All was well.

    Fighter schreef:
    (...)

    hier is iedereen onder de 10 x-x en de enige vriendin die hier in de straat woont is ook 13 net als ik maar die is nu in friesland


    Bij mij ook! Ö Behalve dat ene kind van 13, maar die is lomper dan mij en denkt dat ze leuk is en wilt altijd met mij skeeleren, maar ik haat skeeleren. >.< En nu staat ze weer aan mijn deur om te vragen of ik wil skeeleren. -durft niet naar beneden om haar weer af te wijzen.-


    You'll never dream alone. <3

    Huur een leuke film, pimp je fiets met rietjes om de spaken, ga shoppen, of iets anders leuks :]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Zoek een nieuwe hobby die veel tijd in beslag neemt. xd


    I want a lover I don't have to love. &#9829;

    Magnifique schreef:
    Ik zit met hetzelfde probleem en ik eet ijs en snoep en ik kijk naar Gossip Girl, zit op de pc en hou me met onze kleine poesjes bezig, voor de rest, verveel ik me dood. (cat) gisteren zijn er wel 3 meisjes aan mij komen vragen of we samen gingen fietsen, waarvan ik er 2 niet mag, maar goed. Toen ben ik mee gegaan en hebben we wat in de speeltuin rondgehangen :9~


    IK WIL OOK POESJES!
    =3

    wheeheeee

    @Kika
    Ik kan niet eens skeeleren =3 dan val ik dood neer.

    @Vamp
    Oehh dat is leuk ;3 vooral dat shoppen
    maar dat mag ik niet meer x-x
    heb te veel :$


    We can only learn to love by loving.

    Dan moet je..
    Als ik me verveel ga ik mensen irriteren. :Y)
    Of ga ik naar de winkel en stop condooms in oudjes hun karretje als ze omkijken. :X -best grappig als ze aan de kassa staan, al wil ik het zelf nooit mee maken.-


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    Dan moet je..
    Als ik me verveel ga ik mensen irriteren. :Y)
    Of ga ik naar de winkel en stop condooms in oudjes hun karretje als ze omkijken. :X -best grappig als ze aan de kassa staan, al wil ik het zelf nooit mee maken.-


    omg

    Jij bent evil
    Ik like you x3


    We can only learn to love by loving.

    Buh. ik haaaaaaat skeeleren en toen we in Oostende waren toen wouden mijn broer en zus dat altijd gaan doen, waardoor ik gedwongen was om mee te gaan, want anders zat ik alleen mij te vervelen op het apartement. En Nicol als je een poesje wilt, dan kan je er wel één krijgen o.o en shoppen alleen is niet leuk en dat van die fiets pimpen is cooool :9~


    All was well.

    Breakfast schreef:
    Dan moet je..
    Als ik me verveel ga ik mensen irriteren. :Y)
    Of ga ik naar de winkel en stop condooms in oudjes hun karretje als ze omkijken. :X -best grappig als ze aan de kassa staan, al wil ik het zelf nooit mee maken.-


    winkelier; Der zit een condoom in je kar :8
    oude vrouw; o.o ... laat maar liggen :9~


    All was well.

    Fighter schreef:
    (...)

    omg

    Jij bent evil
    Ik like you x3


    Ik ben gewoon één en al evil. -vooral bij oudjes- :X En iedereen mag mij. ^^


    You'll never dream alone. <3

    Magnifique schreef:
    Buh. ik haaaaaaat skeeleren en toen we in Oostende waren toen wouden mijn broer en zus dat altijd gaan doen, waardoor ik gedwongen was om mee te gaan, want anders zat ik alleen mij te vervelen op het apartement. En Nicol als je een poesje wilt, dan kan je er wel één krijgen o.o en shoppen alleen is niet leuk en dat van die fiets pimpen is cooool :9~
    whaha poor you

    ik mag geen kat,heb een hond die katten haat en me broer is allergisch ;3

    ^^ ik wou mijn fiets gaan bespuiten met gfraffiti mocht niet van me pa

    @Kika
    whaha jij bent zeker heel schijnheilig ? (A)


    We can only learn to love by loving.