• Wie is de Mol is weer begonnen!!!
    Ik vind dat echt het geweldigste programma van allemaal (;
    Wie denken jullie dat de mol is en wat vinden jullie er van?


    Wie is de mol? Vul het hier in!


    Omdat dit topic gesloten is.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2016 - 15:01 ]

    Wat vinden jullie van dit seizoen Wie is de mol?

    45.0% (18 stemmen)
     
    BESTE PROGRAMMA EVERR!!!

    32.5% (13 stemmen)
     
    Superleuk!

    10.0% (4 stemmen)
     
    Leuk hoor

    2.5% (1 stem)
     
    Niet geweldig of superleuk, maar ik vind het niet vreselijk

    2.5% (1 stem)
     
    Vreselijk, ze hadden al lang moeten stoppen

    7.5% (3 stemmen)
     
    Ik kijk het niet


    How you doin'

    Bostick schreef:
    (...)

    Volgende vak? Die geldvakken lagen steeds tussen 3 mensen in, de eerstvolgende was pas 3 vakken verder. Ze had gelijk.



    Neeiii

    Ze zei dat toen het volgende geldvak de eerstvolgende was


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dat veter strikken was een afleiding denk ik

    [ bericht aangepast op 2 jan 2016 - 21:50 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Bostick schreef:
    (...)

    Volgende vak? Die geldvakken lagen steeds tussen 3 mensen in, de eerstvolgende was pas 3 vakken verder. Ze had gelijk.


    Ze waren nog niet in dat voorlaatste geldvak...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    (...)

    Ze waren nog niet in dat voorlaatste geldvak...

    Ze stonden tussen een geldvak in, de volgende was echt pas 3 vakken verder hoor..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)
    Ze stonden tussen een geldvak in, de volgende was echt pas 3 vakken verder hoor..


    Nee toch? Neei volgens mij echt niet


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Nee toch? Neei volgens mij echt niet


    Ze stonden echt in een vak, want Taeke zei dat geld niet gelukkig maakte en dat de mensen belangrijker waren, waardoor ze uit dat vak zijn gegaan. Toen ze daarmee bezig waren ging die ene vrouw kijken of er nog een was en toen zei ze dat het volgende geldvak drie vakken verder was ;'D

    Is hij al terug te kijken? Nu wil ik het weten ook ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat een rot app zeg. Hij doet het nog steeds niet. . . Doet 'ie het wel goed bij iemand anders? Anders zal ik de poule morgenochtend aanmaken. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MaIfoys schreef:
    Wat een rot app zeg. Hij doet het nog steeds niet. . . Doet 'ie het wel goed bij iemand anders? Anders zal ik de poule morgenochtend aanmaken. :Y)


    Ik probeer ook al de hele tijd een poule te maken (alleen dan voor mn familie) en dat lukt ook niet :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik zal ook wel even kijken. Anders de afspraak, bij wie hij het doet, die begint en vermeld dat ook in het topic? Bij de een werkt hij wel, bij de ander niet namelijk.

    @Manon, neei, je zag op zo'n radar dat ze ging kijken toen ze net wel/niet in een geldvak waren, toen was het vak er drie verderop en toen trokken ze hem dus uit het geldvak waar ze eerst in stonden


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    De app is altijd aan het fucken als er een aflevering aan komt. :'D Anyway, als die het doet wil ik er ook graag in: liekewijgers heet ik. ^.^
    Overigens zijn Annemieke en Ellie mijn favorieten. En ik verdenk nooit iemand na een eerste aflevering, maar Marjolein deed wel raar. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ginter schreef:
    De app is altijd aan het fucken als er een aflevering aan komt. :'D Anyway, als die het doet wil ik er ook graag in: liekewijgers heet ik. ^.^
    Overigens zijn Annemieke en Ellie mijn favorieten. En ik verdenk nooit iemand na een eerste aflevering, maar Marjolein deed wel raar. :')


    Ellie is ook wel een favoriet van mij, ja. Ik hoop dat er een finale komt met Tim, Rop en Ellie.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Me joins!
    Al moet ik de afgelopen aflevering nog zien.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heet Frouke.van.Dam in de app (:


    How you doin'

    Hij doet het bij mij wel. Ik maak wel een poule aan

    Yeey hij is aangemaakt. Maar ik weet nog niet alle namen.
    Nu heb ik; Lyora, Froukjeee, Ratonhnhake, DreamerN en Malfoys, wie willen er nog meer in?

    Die app werkt niet ): Ik kan niemand meer toevoegen...

    Over de aflevering: Had niemand door dat de opdracht van Klaas eerst het vinden van een muzikant was? Remy is een muzikant en de opdracht is het vinden van de mol. Het zou logisch zijn als Remy dan de mol is

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 7:54 ]


    How you doin'

    Luna_Lovegood schreef:
    Hij doet het bij mij wel. Ik maak wel een poule aan

    Yeey hij is aangemaakt. Maar ik weet nog niet alle namen.
    Nu heb ik; Lyora, Froukjeee, Ratonhnhake, DreamerN en Malfoys, wie willen er nog meer in?

    Die app werkt niet ): Ik kan niemand meer toevoegen...

    Over de aflevering: Had niemand door dat de opdracht van Klaas eerst het vinden van een muzikant was? Remy is een muzikant en de opdracht is het vinden van de mol. Het zou logisch zijn als Remy dan de mol is


    Jaah, de uitnodiging is aangekomen!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.