Weet je wie er ook nog dromen hebben? Zangers en zangeressen die hun songs als beste song van het jaar willen! Maar welke dat zijn, dat bepalen jullie!
Hieronder zijn vier categorieën waarbij ieder van jullie 1 song per categorie mag opgeven. Alle liedjes die jullie kiezen, komen allemaal op de lijst. Er wordt niet gestemd voor de beste songs. De bedoeling hiervan is gewoon lijstjes met de beste party songs, beste meezingliedjes, beste songteksten en ook de slechtste songs van het afgelopen jaar volgens Quizletters te creëren.
Beste party songs Hierop gingen de Quizletters spontaan los! |
Beste meezingliedjes Dit zijn de liedjes waar jullie vrolijk op meezongen! |
Beste songteksten Welk lied vond jij veel betekenis hebben? |
Slechtste songs Hier luister je beter niet naar. (joehoe) |
Enkele voorwaarden:
- De liedjes moeten in 2015 zijn uitgebracht of bekend zijn geraakt in 2015.
- Geef geen liedjes op die reeds zijn opgegeven. Je mag wel een eenzelfde liedje opgeven voor een andere categorie waar het nog niet is opgegeven.(Voorbeeld: persoon 1 geeft liedje A op als beste songtekst. Persoon 2 mag liedje A dan nog enkel opgeven voor de overige categorieën.)
- Slechts 1 song per categorie per persoon.
Kopieer deze formulier en vul hem in:
Gelieve zoals in dit volgend voorbeeld in te vullen.
Dus typ niet achter de categorieën, maar een regel eronder. Dit is voor mij handiger om het te kopiëren. En liefst eerst de artiest, dan de titel. Je keuzes motiveren mag, dat vind ik altijd interessant om te lezen. Maar zet ze helemaal onderaan het lijstje graag, niet tussen het formulier. ^^
[ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 0:32 ]
[ bericht aangepast door een moderator op 11 jan 2016 - 15:50 ]
Ik wil een tuin vol egels