• Different isn't always bad


    Overal ter wereld volgen mensen de trends als er een nieuw bepaalde schoen uitkomt dan koopt meer dan de helft van die mensen die schoen om toch maar bij de mode te horen. ‘Om er bij te horen.’ Maar sommige mensen zijn anders, sommige mensen volgende de trends niet. Of toch wel maar doen er volledig hun eigen ding mee en dit heeft niet alleen te maken met religie of cultuur. Maar mensen die er een flowercrown bij dragen, crossdressers, punks etc. En dit zijn alleen maar de uiterlijke kenmerken. Ze zijn ook iets anders mentaal. En dan bedoel ik niet mentaal ziek nee ze zijn gewoon in hun eigen wereld. Ze hebben een andere denkwereld. Wat als al deze verschillende mensen bij elkaar worden gezet in één kamp. Waar ze één maand samen zitten om elkaar beter te leren kennen. Koppels worden gevormd, vrienden en vijanden worden gemaakt. Wat kan er allemaal op één maand gebeuren? En na één maand? Gaat alles verder als ze thuis zijn? Of word alles weer zoals vroeger?

    Meisjes
    Gereserveerd door Institutional (Te onschuldig en dromerig)





    Jongens
    Gereserveerd door Malikx (Crossdresser)





    Zeg bij je reservering welke dat je wilt zodat ik al ongeveer een idee heb zoals bv: punk

    Rol:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Eventuele relaties:
    Extra:


    Regels:
    •Reserveringen blijven 48 uur staan en vervallen erna zonder pardon.
    •Minimaal 200 schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden en het is niet heel lastig.
    •Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    •Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    •Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    • geen ruzie’s offtopic
    • 16+ mag
    •Topics worden alleen aangemaakt door Malikx


    [ bericht aangepast op 18 dec 2015 - 22:22 ]


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Mag ik een meisje reserveren? :3

    [ bericht aangepast op 18 dec 2015 - 23:05 ]

    Institutional schreef:
    Mag ik een meisje reserveren? :3
    Ik zit te denken aan een heel "raar" meisje. Ze leeft heel erg in haar eigen wereldje en is erg onschuldig etc.


    Natuurlijk ik zal er achter to innocent schrijven c; x


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas