• Hoi mensen!
    Ik zoek drie covers voor mijn nieuwe verhalen. Ik kan je er geen beloning voor geven, maar ik hoop dat dat niet al te erg zal zijn.

    Cover 1

    Beschrijving:
    Alle kinderen worden groot. Maar dat betekent niet dat ieder kind de herinneringen aan die tijd ook kwijt raakt.
    De stiefouders van Wendy zijn echter een uitzondering: Al van jongs af aan hebben ze Wendy geleerd dat er geen elfjes, trollen of kabouters bestaan, zonder haar echt te laten genieten van haar kindertijd.
    Wendy heeft er echter weinig problemen mee. Tot ze twaalf wordt.
    Dan begint de vreemde dingen te zien en wordt ze meegesleurd in een vreemde, onmenselijke wereld waar sprookjes werkelijkheid zijn.

    Of voor degene wie dit nog niks zegt: Het is een verhaal over een meisje dat op haar twaalfde ontdekt dat ze een halfelf is uit een andere wereld.

    Tekst: Wind, in het groot. Wat kleiner zou ik graag Negen Dagen hebben, de naam van de serie (Ja, het wordt een serie) en A.T.A de Goede
    Faceclaims: Chloe Moretz is Wendy, maar dan wel een foto waar ze twaalf/dertien is.
    Plaatjes: Heb ik niet, sorry. Maar ik zou er graag een bos in willen.
    Sfeer: Licht, feeëriek. Maar wel mysterieus.


    Cover 2
    Beschrijving:
    Dit gaat over Lucy die ontdekt dat ze half nimf is.

    Tekst: Licht, in het groot, dit is namelijk de titel, en Negen Dagen en A.T.A de Goede wat kleiner erbij
    Faceclaims: Georgie Henley is Lucy. Ze moet wel weer ongeveer twaalf zijn.
    Plaatjes: Een bos.
    Sfeer: Licht, feeëriek. Maar wel mysterieus.


    Cover 3
    Beschrijving:
    Je raadt het al: Nena ontdekt dat ze half phoeka is. (Bij alles gebeurt er wel wat, maar alleen dit is handig voor de cover)

    Tekst: Nacht in het groot, met Negen Dagen en. A.T.A de Goede in het klein.
    Faceclaims: Rachel Hurdwood als Nena, ze moet weer wel twaalf zijn.
    Plaatjes: Een bos.
    Sfeer: Licht, feeëriek. Maar wel mysterieus.


    Oké, het is een serie dus het is handig om ze meteen alle drie te proberen. Maar zelf kan ik ook redelijk covers maken dus ik kan de anderen ook maken.

    Ik vind de covers van Iron Fey erg mooi, dus het is leuk als het er wat van weg heeft. Dit is niet verplicht!


    obsessive rage

    Ik zal de 2 andere covers proberen morgen te maken ^^


    "Hi, we're Liam, Louis, Niall and Harry. Because without Zayn, we're not One Direction.." - Liam Payne

    Ik weet niet of het wil lukken, maar ik zal morgen wel even voor je kijken ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben er zelf niet erg goed in, maar ik zal het eens proberen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Cliffaconda: Hij is leuk! Kan je ook kijken of het verticaal kan? Zo niet is het geen probleem want zo is ie ook mooi

    En iedereen al heel erg bedankt voor het willen maken ervan! ^-^


    obsessive rage



    Ik heb voor de andere twee ook al een idee, maar ik wil eerst even weten of dit een beetje is wat je zoekt ^-^


    they took achlys

    Oeh wauw das zeker wat ik zoek! :O


    obsessive rage

    Numero uno is klaar! Ik had een beetje moeite met een leuke foto van Cloe vinden. Ik hoop dat dit toch nog een beetje in de buurt komt van wat je zoekt:



    De tweede:



    De derde:



    (oude versie)

    [ bericht aangepast op 12 dec 2015 - 14:27 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Mooi! Ik ben benieuwd wat jullie van de rest maken (:


    obsessive rage

    Ik probeer ook wel even wat.




    Ik weet nog niet zeker of ik hier 100% tevreden over ben, maar ik moet nu even weg dus kijk straks nog wel even haha.

    Ik heb de tweede en derde erbij gezet, maar over de derde ben ik sws nog helemaal niet tevreden, dus daar ga ik nog even naar kijken.


    Happy Birthday my Potter!

    Ze zijn allemaal prachtig! ^-^


    obsessive rage





    En hier de andere twee! ^^


    they took achlys

    Ik heb hier de kleur een beetje aangepast ^^




    they took achlys

    Zo vind ik ze nog leuker ^-^


    obsessive rage