Jonty schreef:
(...)
#ditisgeentwitter
Oh my God! Dit is een lucht je hart-topic, geen geef kritiek op anderen-topic. Als ik het toch fijn vind om zo mijn posten te plaatsen één keer op de zoveel tijd, dan laat me toch prima dat doen. Dat geeft jou toch niet het recht om mij te bekritiseren? Of wel dan? Laat mij mijn posten zo plaatsen en laat iedereen anders zo hun posten plaatsen. Zo'n hatelijke reactie is nergens voor nodig en zonder dat je het weet kun je iemand beledigen of juist het goede knopje raken om hen kwaad of gefrustreerd te raken. Waarom denk je anders dat ik in de topic zit? Of waarom iedereen anders in dit topic zit? Sure, er staat goede posten tussen, maar de meesten zitten hier omdat ze gefrustreerd zijn en kwaad, dus dan let je maar beter op waar je commentaar op geeft.
En laat ik je eens vertellen waarvan je mijn comment krijgt: ik ben momenteel ongesteld en ik voel het al meer dan een week aankomen, inclusief de pijn, ik heb eergisteren een examen gehad, ik heb gisteravond een examen gehad en over een week is mijn semester afgelopen en kan ik voor zes weken alleen maar blokken, niet te vergeten dat ik over een week een opdracht statistiek moet inleveren, terwijl iedereen leuke dingen gaat doen zoals kerstmarkten bezoeken. En dan nog maar niet te spreken over de twee verliezen die ik een maand geleden heb moeten verwerken en waar ik nog lange niet over heen ben. Dus voordat je ook maar denkt aan reageren, bedenk je eerst eens waar de ander mee zit voordat je je reacties de wereld in gooit. En ja, ik ben zo fucking gestresst en geïrriteerd en het spijt met dat het richting jou komt, maar AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
Oke, dat waren mijn frustraties.
Edit: oh ja. Ik wil zo hard huilen en ik ben blij dat ik vanmiddag naar huis kan.
[ bericht aangepast op 11 dec 2015 - 9:15 ]
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt