• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.





    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hou je domme reacties voor jezelf aub.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2015 - 17:17 ]

    Best grappig om te zien dat ik helemaal nachtmerries kreeg van de eerste episodes van TWD, maar dat ik nu met gemak al die zombie-jumpscares aankan :')

    [ bericht aangepast op 11 dec 2015 - 17:20 ]

    Ik voel me net een oma. Even twee uur slapen, because why the fuck not? lol.

    Ooohhhh die nieuwe x-men trailer :9~ 2016 gaat echt pijnlijk worden voor mijn portemonnee. Wat een geweldige films *O*

    Hhhhhhh, eindelijk rust. En dinsdag sleutel ophalen omg. :'D


    Caution first, always.

    Ga lekker je moeder likken, zeg. Tsk.
    -
    Kutleven :W

    [ bericht aangepast op 11 dec 2015 - 18:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je muziek klinkt eigenlijk best wel chill. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Stay happy. Stay happy.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik moet eigenlijk naar die gangavond, maar ik wil niet. Oh, ik word echt steeds banger voor sociale interactie...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Is een gigantische pleister minder opvallend dan sneeën op mijn arm i don't know maar ik wil dit shirt per se aan.


    i put the fun in funeral

    Update: Het lukt helemaal niet en ik heb het veel te druk en ben mijn motivatie kwijt.

    Nou was dat een update?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Waar zijn mijn fotografie skills ineens gebleven? Mijn foto's worden allemaal alles behalve mooi scherp :C
    Het kan natuurlijk ook nog aan de tijd van het jaar liggen, dat het veel donker is en dat het licht maar slecht is.


    26 - 02 - '16

    Best erg hoe zulke mensen alleen beroemd zijn omdat ze een of andere band hebben met iemand die beroemd is...


    -

    Ik voel me soms ouder dan dat ik ben. Mentaal dan. Waarom zijn sommige mensen zo dom. Mensen die zich mijn vrienden noemen. Het is wel duidelijk dat ze echt nul procent inlevingsvermogen hebben. Er is een reden waarom ik geen contact meer zocht. Dan ga je toch niet out of the blue opeens zeggen dat we moeten afspreken. Vraag dan op zijn minst eerst waarom ik niet meer met jullie om ga. Oblivious people.

    Juist, nog iemand die mijn plek in pikt. Wel, dat zal wel het einde zijn hiervan. Godverdomme hé, waarom kan ik nou niet goed genoeg zijn, dan zou dit niet gebeuren.