• Hoooooooooooooooooooooi! (:
    ~Jep, voor deze keer eens wat meer ''o'' 's dan hoe ik normaal gesproken mijn berichten begin, maar ik ben gewoon super enthousiast!


    Ik heb namelijk vandaag mijn hele eigen boog gekocht voor het boogschieten! Ik zit nu al zo'n 5maand op boogschieten, en het werd natuurlijk wel tijd voor eigen spul. Nou, vandaag was het zo ver! Na verschillende bogen uitgeprobeerd te hebben heb ik uiteindelijk besloten om een 40pond jachtboog te nemen. Hij schiet écht heerlijk! c:

    Zijn er nog meer mensen die op boogschieten zitten? En met wat voor boog schiet jij dan? Foto? :3




    ^ falende foto's. c:

    [ bericht aangepast op 6 dec 2015 - 19:01 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Laquifa schreef:
    (...)
    (wbw)?


    Haha nee. Die gozer heeft een crush op een ander. :'D

    Maar de gast die het me heeft aangeboden is wel een chille gozer, dus het wordt wel lachen. Echt waar, die gast heeft de geweldigste en droge humor ooit! :'D Dus wordt nog wat als hij me gaat leren pijlen maken. x']


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oooh, wat leuk Yolanda'tje! Het is inderdaad een fucking grote boog.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dorneget schreef:
    (...)
    Haha nee. Die gozer heeft een crush op een ander. :'D

    Maar de gast die het me heeft aangeboden is wel een chille gozer, dus het wordt wel lachen. Echt waar, die gast heeft de geweldigste en droge humor ooit! :'D Dus wordt nog wat als hij me gaat leren pijlen maken. x']

    Pff shame on him.

    Hahaha I feel lots of puns coming up. :') Heeft hij je toevallig al iets uitgelegd of wanneer beginnen jullie? Ik wil weten of het gemakkelijk is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Laquifa schreef:
    (...)
    Pff shame on him.

    Hahaha I feel lots of puns coming up. :') Heeft hij je toevallig al iets uitgelegd of wanneer beginnen jullie? Ik wil weten of het gemakkelijk is.



    Hahahaha ja precies! Dat zal zeker gebeuren. :'D
    Hij heeft me verder nog niets uitgelegd, maar woensdag zien we elkaar dus ik gok dr op dat ik dan wel wat meer uitleg krijg. Of niet, want ik moet eerst even weer opnieuw gaan sparen, maar ditmaal voor het materiaal voor de pijlen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dorneget schreef:
    (...)
    Hahahaha ja precies! Dat zal zeker gebeuren. :'D
    Hij heeft me verder nog niets uitgelegd, maar woensdag zien we elkaar dus ik gok dr op dat ik dan wel wat meer uitleg krijg. Of niet, want ik moet eerst even weer opnieuw gaan sparen, maar ditmaal voor het materiaal voor de pijlen. (:

    Wat heb je er allemaal voor nodig?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Laquifa schreef:
    (...)
    Wat heb je er allemaal voor nodig?


    Stok geval, veren, punt, nokje zodat ie goed op de pees van de boog kan. En zo'n ding zodat de veren op de goede plek geplaatst worden. En natuurlijk lijm om de onderdelen vast te maken, en wikkeltouwding om de veren te wikkelen ofseu.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dorneget schreef:
    (...)
    Stok geval, veren, punt, nokje zodat ie goed op de pees van de boog kan. En zo'n ding zodat de veren op de goede plek geplaatst worden. En natuurlijk lijm om de onderdelen vast te maken, en wikkeltouwding om de veren te wikkelen ofseu.

    Dat is nog best een boel. Veel plezier met het maken daarvan, Yolandje.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Laquifa schreef:
    (...)
    Dat is nog best een boel. Veel plezier met het maken daarvan, Yolandje.


    Haha klopt, maar wordt vast wel leuk. Dankjewel! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Me gusta :Y) ik hoop dat je er veel plezier aan gaat beleven!


    I don't understand that reference. - Castiel

    Woah, ziet er echt heel cool uit! Nice (:


    Tijd voor koffie.