• • •
    "Dit is mijn koninkrijk!
    Het is mijn geboorterecht, mijn troon!
    Hier heb ik al die jaren voor gevochten
    En dat laat ik niemand van mij afnemen."
    • •









    • •
    "Nooit heb ik hier om gevraagd.
    Nooit heb ik dit gewild.
    Maar dit is blijkbaar mijn lot.
    Ik ben gekozen uit drie."

    • •



    • •
    "Dit is mijn kans!
    Eindelijk kan ik de troon afnemen
    van mijn egoïstische broer.
    Het enige wat ik nodig heb is tijd..."

    • •





    Erera is een nieuw continent in de verre toekomst van onze planeet. Het is ontstaan door een botsing van Zuid-Amerika, Afrika en Europa op elkaar. Na een allesverwoestende oorlog hebben mensen op dit nieuwe continent een bestaan proberen op te bouwen. Ze gebruikten daarvoor oude verhalen, elke regio naar hun eigen voorkeur. Zo zijn alle oude beschavingen verzameld in een nieuw ontstane wereld, elk apart van elkaar. Elk land, elke regio heeft daardoor zijn verschillen, waardoor een rechte lijn in regeren lastig is. Toch hebben de landen na de allesvernietigende Thaolonse oorlog altijd in vrede met elkaar geleefd. Want een ieder is erover eens dat zo’n grote oorlog nooit meer mag gebeuren.

    Als de koning van Nysare opeens overlijdt, zonder dat iemand daadwerkelijk weet waarom, ontstaat er onrust in het land. Een gevecht om de troon is ontstaan, wat niet alleen de bewoners van het land zelf onrustig maakt, maar ook van de naburige landen. Wat niemand weet is dat de oorspronkelijke koning de troon via zijn testament heeft nagelaten aan zijn jongste zoon. Zijn oudere broers zijn het daar natuurlijk niet mee eens, en doen alles om voor zichzelf de troon te bemachtigen. Lyhra Johnson is het meisje dat precies tussen de ruzie om de troon komt te zitten. Ze is uitgehuwelijkt aan de troonopvolger en dus voorbestemd om koningin van het land te worden. Maar wat als je erachter komt dat niets is zoals het lijkt? Wat moet je doen als de keuzes die je maakt voor je eigen leven, ook effect hebben op het gehele koninkrijk?

    • Onbekende personen, fantasy, 12+ (Lichtelijk historisch)
    • De titel is aanklikbaar!
    • Start: 1 December 2015

    [ bericht aangepast op 1 dec 2015 - 22:59 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Oh, dit lijkt me leuk! Abo!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen