Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Trees schreef:
Oh ja tuurlijk, we gaan weer ontleden. Dan mag ik weer alleen tussen de 4de jaars gaan zitten omdat ik anders over ga geven. Fijn, biologie
Ik was een minuut lang zó in de war dat jullie zinnen ontleden bij biologie en dat er iemand serieus misselijk zou kunnen worden van grammatica. (no_chears)
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
Ik was een minuut lang zó in de war dat jullie zinnen ontleden bij biologie en dat er iemand serieus misselijk zou kunnen worden van grammatica. (no_chears)
Hahahahaha omfg :') Nou, mijn grammatica is zo slecht dat mensen waarschijnlijk misselijk worden van mijn zinnen af en toe, maar goed. Het ging dus om het ontleden van de lever ^^
Hahahahaha omfg :') Nou, mijn grammatica is zo slecht dat mensen waarschijnlijk misselijk worden van mijn zinnen af en toe, maar goed. Het ging dus om het ontleden van de lever ^^
Gaaf!
Het enige wat ik ontleed heb was een vis en een hart :')
Wish we'd done more.
Waarom moest mijn nieuwe klas nou weer uit zo veel schattige mensen bestaan? Geheid dat ik dan een of andere ongemakkelijke semi-crush krijg op een van die snoezels.
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.