• Hoihoi! Omdat de kerstvakantie dit jaar zo vroeg valt, vallen de Belgische examenperiodes (in het middelbaar in elk geval, ik weet niet hoe het in de hogeschool en op de universiteiten zit) ook extra vroeg! Ik dacht dat het wel een leuk idee zou zijn dit topic aan te maken, zodat we elkaar wat kunnen steunen bij het leren, klagen over leerstof en examens op zich. (: Wanneer beginnen ze bij jullie? Bij ons de eerste al, aaargh.


    Veel succes, iedereen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tiva schreef:
    (...)

    Maar het is zo veeeeeeel. D: Ik heb er wel al wat voor gedaan, uiteraard, maar we moten heel de cel kennen (met organellen, functie, de opbouw en eigenschappen van die spellementen, et cetera), mitose, meiose en stofuitwisseling met de omgeving kennen en dat mens geeft overal niet normaal veel uitleg bij. D: Maar god thanks dat ik het niet tezamen heb met Frans, want dan zou ik echt dood gaan.


    Nee nee nee. Niet dat stuk van meiose. Trauma's. D: Dit vond ik echt het meest hatelijke stuk biologie. Succes! ^^
    En ik ging echt dood die namiddag, ja. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik start 10 december een donderdag! Ik vind het nog wel gezellig in men kamer!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Hoe zijn ze tot nu toe gegaan bij iedereen? ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn biologie is goed gegaan, haha, dus we zijn van de meiose af. :') Over het algemeen heb ik echter echt geen idee hoe ze gegaan zijn, lol.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ennn, hoe zijn de punten? (: Ik ben razend blij, niet omdat mijn punten zo fantastisch zijn, maar omdat er voor het eerst sinds freaking juni 2013 weer door ben op mijn examen wiskunde. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Proficiat!!!

    Mijn punten zijn tamelijk geweldig.

    In procenten:

    Aardrijkskunde 83.5
    Biologie 100
    Communicatietechnieken 90
    Duits 91.5
    Engels 75.5
    Frans 74
    Geschiedenis 91
    Godsdienst 95.5
    Kunst & Cultuur 93
    Nederlands 89.5
    Toegepaste Economie 98.5
    Wiskunde 84

    Totaal: 86.5

    Totaal DW + EX 87


    Queer zijn is gewoon alles