• De Civil War trailer is uit! *O*




    Ik moet me er zeer van weerhouden om caps lock weer aan te zetten, want ik heb al een aantal mensen volgespamd met berichtjes met een hoop geschreeuw en ik probeer hier enigszins beheerst over te komen. MAAR IK BEN ZO ENTHOUSIAST.

    Dus, wat vinden jullie ervan? Is dit een film die jullie zouden willen zien? Zijn er meer Q'ers die hier naar uit keken? (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    *isn't able to speak anymore*

    IMSOEXCITED


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bucky, bucky, bucky, buckyyyyyyyy. Yes. :Y)

    Ik heb dus net de trailer gezien en hij is echt gaaaaaaaaaafff!!!!! ^^ Dus ik ga hem zeker kijken! Maar dit jaar en volgend jaar komen echt hele gave films uit, joh! :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    BIack schreef:
    *isn't able to speak anymore*

    IMSOEXCITED


    ME TOO
    IK BEDOEL BUCKY EN STEVE EN ZOVEEL SAM EN NATASHA'S HAAR EN "I KNOW HOW MUCH HE MEANS TO YOU" EN "SO WAS I" EN AAH.




    Elvenking schreef:
    Bucky, bucky, bucky, buckyyyyyyyy. Yes. :Y)


    Jaaaaaa Buckyyyyy. (bloos) Hij herinnert zich Steve, ugh. Ik zweer dat ik een fanfic heb gelezen die precies zo ging. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    AngelFall schreef:
    Ik heb dus net de trailer gezien en hij is echt gaaaaaaaaaafff!!!!! ^^ Dus ik ga hem zeker kijken! Maar dit jaar en volgend jaar komen echt hele gave films uit, joh! :Y)


    Haha, klopt, er komen meer goede films uit, maar om eerlijk te zijn is dit de enige waar ik echt niet op kan wachten. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik stond op het punt te gaan huilen in de klas :')
    Het Stucky gehalte is te hoog.
    EN BLACK PANTHER ibxjcbiuhsiub


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik zit me vooral af te vragen of ik de Winter Soldier nou wel of niet heb gezien. :'D
    Ik ga de trailer zo kijken. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Thanatophobia schreef:
    Ik stond op het punt te gaan huilen in de klas :')
    Het Stucky gehalte is te hoog.
    EN BLACK PANTHER ibxjcbiuhsiub


    Aha, iemand die Stucky noemt. Ik mag jou. :Y)
    En JA, ik ben zo benieuwd naar Black Panther! Je ziet hem hier vooral een paar keer door het beeld rennen, maar yay. :3
    "I KNOW HOW MUCH HE MEANS TO YOU." Schrijft Natasha fanfic?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vikings schreef:
    Ik zit me vooral af te vragen of ik de Winter Soldier nou wel of niet heb gezien. :'D
    Ik ga de trailer zo kijken. :')


    Haha, als je de Winter Soldier niet hebt gezien, heb je wel wat achtergrond voor deze film gemist. Bucky is nu een gehersenspoelde assassin met een metalen arm en Sam Wilson is geïntroduceerd in de rol van vliegende superheld die te goed voor deze wereld is. Aan Steve is niet veel veranderd, want in de moderne tijd springt hij nog steeds van veel te grote hoogtes zonder parachute. Komt dat je bekend voor? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ah, omg. Civil War komt letterlijk door Stucky, het had niet beter gekund! Ik kan niet wachten tot hij uitkomt. *O*


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    (...)

    Haha, klopt, er komen meer goede films uit, maar om eerlijk te zijn is dit de enige waar ik echt niet op kan wachten. (nerd)


    Haha, I know what you mean! ^^ I have that to. :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Square schreef:
    (...)

    Haha, als je de Winter Soldier niet hebt gezien, heb je wel wat achtergrond voor deze film gemist. Bucky is nu een gehersenspoelde assassin met een metalen arm en Sam Wilson is geïntroduceerd in de rol van vliegende superheld die te goed voor deze wereld is. Aan Steve is niet veel veranderd, want in de moderne tijd springt hij nog steeds van veel te grote hoogtes zonder parachute. Komt dat je bekend voor? :'D

    Eh nee hahahah. Nu is mijn filmgeheugen vrij dramatisch, dus dat zegt niet heel veel. Ik ga hem dan toch maar eens herkijken. :'d


    Every villain is a hero in his own mind.

    Maximoff. Maximoff. Maximoff.


    •

    Ik ben eigenlijk wat teleurgesteld in de trailer, omdat ik het uitgangspunt van de comic zo interessant vind en het nu lijkt alsof er oorlog komt omdat Steve Tony unfriend. Natuurlijk heeft de trailer ook goede punten zoveel Stucky, my shipper's heart :3 maar ik had toch graag wat meer Ant Man en Spiderman gezien ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Square schreef:
    (...)

    Aha, iemand die Stucky noemt. Ik mag jou. :Y)
    En JA, ik ben zo benieuwd naar Black Panther! Je ziet hem hier vooral een paar keer door het beeld rennen, maar yay. :3
    "I KNOW HOW MUCH HE MEANS TO YOU." Schrijft Natasha fanfic?


    Het ziet er zooooo goed uit :Y)
    Het echte verhaal achter Civil War is stiekem gewoon dat Steve Tony ontvriend heeft op Facebook :'D
    Ik kan het me helemaal voorstellen; Natasha met een Wattpad/AO3/Any fanfic site (N.Romanoff26 of zo) waar ze stucky fan-fictions schrijft :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."