• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Amica schreef:
    Ik zou willen dat ik een nieuw leven kon beginnen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amica schreef:
    Ik zou willen dat ik een nieuw leven kon beginnen.

    I wanna do this..


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Savages schreef:
    I wanna do this..


    Go do it.


    Your make-up is terrible

    Ik verbied mezelf bij deze nog eens in dit topic te kijken. Ondanks alles, it still hurts.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Serieus? Kinderachtig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja hoor, tuurlijk. Twee weken lang ging het goed, en nu heb je het verpest en je duwt alle mensen die belangrijk zijn bij je weg. Ik ben benieuwt hoe lang nog voordat ik het echt niet meer aan kan en er een einde aan maak. Ik ben een walgelijk, zwak, lelijk kind.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2015 - 23:35 ]

    Trees schreef:
    Ja hoor, tuurlijk. Twee weken lang ging het goed, en nu heb je het verpest en je duwt alle mensen die belangrijk zijn bij je weg. Ik ben benieuwt hoe lang nog voordat ik het echt niet meer aan kan en er een einde aan maak. Ik ben een walgelijk, zwak, lelijk kind.


    Je bent niet walgelijk en niet zwak en ook niet lelijk. Niemand is dat. Jij bent misschien het wel het leukste, liefste en aardigste of meligste meisje dat sommige van je vrienden kennen. Als je alles negatief gaat bekijken, dan filter je al het goede.
    Denk nog eens goed na over mijn woorden en kijk of je zelfvertrouwen verbeterd.

    Dit geldt voor iedereen die zelfvertrouwenproblemen heeft. Mijn inbox is 24/7 open.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Pls talk to me..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stones schreef:
    Pls talk to me..

    I will *-* Hehehe. And yes, I know It's not about me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I'm failing life.


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    I'm failing life.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Duimen dat ik vannacht goed slaap.


    Your make-up is terrible

    Ik heb mijn 8e jaar gemist dat ik hier op Quizlet zit.. verdomme, gebeurd 't me weer :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jij weet echt hoe je iemand speciaal moet laten voelen. Not. Alleen maar dingen zeggen zoals 'je weet dat ik van je houdt' helpt niet als ik weer met mijn hand over mijn hart strijk. Je zegt alleen zulke dingen als ik 'positief' ben in jouw ogen, als ik 'negatief' ben in jouw ogen mag ik oprotten. Nou wat een liefde.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't walk. Run, you sheep, run.