• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tis lachwekkend hoe vaak ik word vergeten.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wiarda schreef:
    (...)
    shhh alkmaar ook maar deels maar in ons hart is iedere noord-holland-noorder met een dik accent en een drankprobleem en een koeienstrontwalm gewoon een westfries, dijk of geen dijk.


    Laten we een keer samen westfries wezen

    -- love to love to love you


    i put the fun in funeral

    Boos is nog zacht uitgedrukt. Ik ben er klaar mee en zou het liefst per direct het huis verlaten. Ik wil hem niet in mijn leven. Het is duidelijk dat hij boven mij staat en het hoeft niet steeds benadrukt te worden. Nog even en ik ben echt weg. Of het nu een ander huis is of onder de grond als het moet. Ik voel me hier niet meer welkom.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    Boos is nog zacht uitgedrukt. Ik ben er klaar mee en zou het liefst per direct het huis verlaten. Ik wil haar niet in mijn leven. Het is duidelijk dat zij boven mij staat en het hoeft niet steeds benadrukt te worden. Nog even en ik ben echt weg. Of het nu een ander huis is of onder de grond als het moet. Ik voel me hier niet meer welkom.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hele fucking dag op je gewacht fucking pussy


    i put the fun in funeral

    Tuschinski schreef:
    (...)

    nee dat kan ik begrijpen. heel veel knuffels enzo. Misschien kunnen ze je nu wel ermee helpen en komt er uiteindelijk iets positiefs uit?


    I know. Dat kunnen ze ook, zeiden ze. (Maar vertel dit alsjeblieft aan niemand)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    I know. Dat kunnen ze ook, zeiden ze. (Maar vertel dit alsjeblieft aan niemand)

    Tuurlijk niet!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hahahaha ik ga nu patat en kroket terwijl het iets meer dan twaalf uur geleden.is dat ik dat voor het laatst heb gegeten. In de tussentijd niets anders gedaan dan in bed liggen

    My life is certainly wonderful


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hihihi <3 :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    nobody say it was easy emotionele liedje van coldplay ;D


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    whatever


    she believed she could & so she did

    De hele maand geen bondstraining. Beste nieuws ooit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    You want to see? I fear I can't let you. You would make fun of me, just like you were doing a few minutes ago. You don't believe me skilled enough to actually do it. Why does everyone want me to accept you while you won't accept me? Oh well, I guess it's me being this weird it's impossible to accept me or something like that..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mijn zusje is echt mijn partner in crime geworden.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Stomme psoriasis :c
    Het jeukt zo erg en als ik alleen al over mijn hoofd wrijf is alles om me heen wit. Ik schaam me er best voor. (no_chears)
    Ben blij dat die grote rode plek op mijn voorhoofd (gelukkig wel onder mijn ponie) bijna verdwenen is. . .

    [ bericht aangepast op 27 nov 2015 - 20:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.