• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Jonty schreef:
    Stomme psoriasis :c
    Het jeukt zo erg en als ik alleen al over mijn hoofd wrijf is alles om me heen wit. Ik schaam me er best voor. (no_chears)
    Ben blij dat die grote rode plek op mijn voorhoofd (gelukkig wel onder mijn ponie) bijna verdwenen is. . .


    Mijn ex had het en het kon me nooit twee fucks schelen, echt waar. Hij had het echt over zijn hele lichaam en het was niet dat ik het niet zag, maar het heeft me nooit ook maar een beetje dwarsgezeten. Voor jezelf voelen dit soort dingen heel anders, maar geloof me als ik zeg dat anderen er gewoon overheen kijken.


    i put the fun in funeral

    "Stop loving me, stop loving me, stop loving me, this is so hurting me," she thinks, as she starts to try holding back the tears.

    I miss you so much. You've helped me so much for that I don't hurt myself. Come back.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2015 - 21:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I am a bad friend. I suck at friendship.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Reageer eens, urgh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Confronterend als je je veiliger voelt bij het leuk vinden van meiden omdat de meeste cuties hetero zijn en het nummer 1 excuus voor afwijzing heteroseksualiteit zou zijn, geen probleem, that's life

    maar dat er dan opeens een jongen langskomt en nummer 1 mogelijke afwijzingsreden opeens jezelf wordt en bahbahbah jongens leuk vinden is niet mijn forte ga weg met je snoezige persoonlijkheid en mogelijke closeted biseksualiteit uGH


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat moment dat je moeder d'r knie pijn doet en jij je hand er op legt, even diep ademt en pijn in je kuit krijgt, maar bij je moeder de pijn weg is. Wot.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I can't deal with people right now. Fuck off and leave me alone.


    Your make-up is terrible

    Ik ga niet eens reageren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chachki schreef:
    I can't deal with people right now. Fuck off and leave me alone.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Urg, what is it? 'Ignore your friends'-day?


    kindness is never a burden.

    Kirigaya schreef:
    Urg, what is it? 'Ignore your friends'-day?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    oh wat ben ik toch naïef though


    she believed she could & so she did

    I haz Christmas lights. Me is happy.
    Cookies.


    Mhm?

    Ik zou willen dat ik een nieuw leven kon beginnen.


    <3