• Quizletters die welles metalheads boemen, als je geen fan bent, niet boemen
    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 21 nov 2015 - 12:55 ]


    tiptoe through the tulips...

    Moeten de metalheads nou wel of niet boemen dan...?

    Wolfram schreef:
    Moeten de metalheads nou wel of niet boemen dan...?


    Kijk naar de titel!

    Trees schreef:
    (...)

    Kijk naar de titel!


    tiptoe through the tulips...

    1


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Boem. Ik luister wel eens soft rock, wat ook rock is.


    Het is 'wel eens', trouwens. Maar dat terzijde.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2015 - 10:23 ]


    I don't understand that reference. - Castiel

    tubbietoost schreef:
    1


    Ik dacht dat jij wel metal luisterde :'D

    Anyway, metalheads moeten toch juist boemen, gezien iemand die soft rock luistert dat nu doet?

    [ bericht aangepast op 20 nov 2015 - 10:26 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)

    Ik dacht dat jij wel metal luisterde :'D

    Anyway, metalheads moeten toch juist boemen, gezien iemand die soft rock luistert dat nu doet?


    Quizletters die wel eens metal of rock luisteren en geen fan zijn, tellen ook mee.
    Staat in de beginpost ^^


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Reezy schreef:
    (...)

    Quizletters die wel eens metal of rock luisteren en geen fan zijn, tellen ook mee.
    Staat in de beginpost ^^


    Hahaha okay I feel stupid.
    Volgens mij gaat het record dan nooit boven de tien komen. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Boem boem boem. volkmetalhead here. Oké, volgens sommigen geen echte metal maar toch

    [ bericht aangepast op 20 nov 2015 - 13:37 ]


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Hamily schreef:
    Boem. Ik luister wel eens soft rock, wat ook rock is.


    Het is 'wel eens', trouwens. Maar dat terzijde.

    Dat klopt ook niet helemaal, het is "weleens", aan elkaar dus. Hier de uitleg.

    Misschien moeten we de mensen die weleens enige vorm van rock luisteren niet meer meetellen, want volgens mij wachten veel mensen tot er geteld wordt om te kunnen boemen. :') (Ik bedoel, je hebt toch ook indierock ofzo? Dat komt niet erg dicht bij metal volgens mij.)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2015 - 14:19 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    weet iemand gave bands uit andere genres?


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Storiefan schreef:
    Boem boem boem. volkmetalhead here. Oké, volgens sommigen geen echte metal maar toch

    Als folkmetal geen metal is dan is niets metal xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Storiefan schreef:
    weet iemand gave bands uit andere genres?

    Moet ik dit opvatten als een random (misschien een beetje off-topic) vraag? Nou, wie mij een beetje kent weet dat ik zo'n vraag direct beantwoord met Pentatonix (a capella, pop) (klik, klik, klik, klik, vier van de meest nieuwe nummers, en hier het kanaal waar het van komt).
    Verder luister ik natuurlijk wel naar meer artiesten, maar het zijn lang niet allemaal bands en sommige zitten dan dus wel in het genre rock of metal. Niks anders dat een band is en daar buiten valt komt nu in me op.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Grassi schreef:
    (...)
    Dat klopt ook niet helemaal, het is "weleens", aan elkaar dus. Hier de uitleg.

    Misschien moeten we de mensen die weleens enige vorm van rock luisteren niet meer meetellen, want volgens mij wachten veel mensen tot er geteld wordt om te kunnen boemen. :') (Ik bedoel, je hebt toch ook indierock ofzo? Dat komt erg dicht bij metal volgens mij.)


    Ja, ik denk dat dat beter is. Ik vind rock al helemaal een breed genre, dat luistert bijna iedereen wel eens denk ik.


    Every villain is a hero in his own mind.

    @Grassi mij net iets te zacht


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.