• Ik vind het in ieder geval geweldig, ik was aan het shoppen in Zoetermeer en we gingen de H&M binnen. Toen kwam ik zomaar dit setje tegen:
    Overhemdjurk + Tregging
    Daarvóór waren we bij de schoenenreus geweest en had ik deze nep-Uggs gekocht. (wel wat kleiner dan op deze foto die ik van Google heb geplukt)
    Wat vinden jullie? + Hebben jullie laatst nog een leuke outfit gekocht? (+welke?)

    (we=ik en mijn vader)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 22:21 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Is wel leuk, en ik ging overlaatst ook naar de H&M, en daar vond ik twee heel erg leuke oversized shirts en een leuke broek. :9~ Oh, en ik heb ook nieuwe schoenen gekocht.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Het shirt is niet echt mijn smaak maar de rest is leuk!
    En ik ben shopaddicted dus ik koop nogal veel en herinner me niet alles.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb vandaag ook een hele set bij de h&m gekocht :9~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Dat zou ik zelf nooit dragen, maar we hebben waarschijnlijk gewoon een veel andere smaak.

    Ik heb onlangs nieuwe schoenen in de Zara gekocht, dat was mijn laatste aankoop denk ik. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    oewwwh die zijn leuk ! :o
    hihi $ ik zou vandaag naar groningen gaan shoppen want de bussen waren gratis. tot gisteren toen werd bekend gemaakt dat ze neit meer gratis waren dus daar ging mijn dagje stad. :Y) dus heb ik vandaag maar gechild met mijn crush. (cat)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 22:24 ]


    Life is a beautiful struggle

    oeh meis, super sexy, you go sexy!
    echt mooi!
    ehm ik heb veel geshopt...

    2 shirtjes van esprit
    1 van H&M, simpel, wit, strak, ronde lage hals met driekwart mouw,
    1 brede riem, bruin
    1 sportshirtje, strak, knalroze met pofmouwtjes
    1 spijkerrokje
    1 skinnyjeans
    en een paar leren laarzen met kleine hak:Y)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 22:24 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Uhm vandaag bij de Lady Sting: een gebroken wit hemdje en een kort kakigroen blazertje met knopen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik vind het, behalve de (nep) uggs, erg leuk! Alleen een beetje koud, maar volgens mij ben ik echt dé koukleum x'D.

    Mijn laatste aankoop was een broek (ik ging voor een warme trui :C)
    en daarvoor een vest met de afbeelding van 2 schoenen erop :9~
    (ik heb iets met schoenen, ookal heb ik hele moeilijke voeten. Schoensleutelhangers, schoenetui en nu schoenenvest :9~)

    we hebben dus erg verschillende smaken merk ik want zoiets zou ik zelf niet dragen (:.
    & ik hou niet zo van nep birkenstocks,nep uggs of nep nikes.

    Linseybieber schreef:
    we hebben dus erg verschillende smaken merk ik want zoiets zou ik zelf niet dragen (:.
    & ik hou niet zo van nep birkenstocks,nep uggs of nep nikes.

    Dáárom heb ik ook echte nikes en echte birkenstocks.(cat) Maar echte Uggs zijn iets te duur naar mijn smaak. x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mijn laatste aankoop zijn mijn nep uggs en mijn échte Nikes. Ohja, en mijn échte Adidas vest. (puh)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Mijn laatste aankoop zijn mijn nep uggs en mijn échte Nikes. Ohja, en mijn échte Adidas vest. (puh)

    Nou mijn Adidas vest is ook echt hoor en mijn nikes zijn ook echt en zelfs ik ben echt.(nerd)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Nou mijn Adidas vest is ook echt hoor en mijn nikes zijn ook echt en zelfs ik ben echt.(nerd)


    Het was bedoeld voor degene boven je, dat ''écht'', hihi. (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ga bijna nooit winkelen.
    Forever clothing-less. ;___;

    Het is trouwens mooi. (krul)


    All this dampness is damp.

    ik koop te veel ;x meer ik vind dat van jou best leuk (':


    We're hiding behind skin that's too tough