• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Opeens is alles zo groot, halleluja. Welkom terug, laptop. Nu moet ik opnieuw leren typen. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil slapen.


    Your make-up is terrible

    Mijn dromen zijn te humoristisch op moment lol.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik kijk best wel erg uit naar woensdagavond en vrijdag. Die twee worden gewoon leuk, dat weet ik zeker. Or at least, I hope so. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is zo kooud D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    Het is zo kooud D:


    Pappa's truien pikken, those are the best. Oversided for president!

    Woow, hoe ziek ben je als je een baby uit een hoogzwangere vrouw snijdt.

    Er reed hier een DeLorean langs met de sinterklaasoptocht, zo gaaf. ;o


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    Er reed hier een DeLorean langs met de sinterklaasoptocht, zo gaaf. ;o

    Jaa elk jaar. Die is van iemand van de organisatie geloof ik :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet niet wat het is met deze dag, maar dat werkstuk lijkt echt voor geen reet op te schieten. Normaal gesproken kom ik er na een tijdje wel in, maar vandaag dus blijkbaar niet. :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Google map je je eigen huis uit verveling, zie je jezelf met je ex en zijn stomme petje samen voor je huis staan.
    fuck you universe
    fuck you a lot


    i put the fun in funeral

    :c Ik heb zo'n trek en misselijk en.. :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Beugels zijn slecht voor me. Door de pijn doe ik mezelf alleen nog maar meer pijn en het pijnigen van mezelf begint nu al een soort van hobby te worden. Dit is niet goed. :'D


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Fuck off kay. Ik heb aan niemand zo'n erge hekel dan aan jou. Logisch dat ik mensen niet meer durf te vertrouwen doordat je me telkens zo neerhaalt.

    Ugh, everything is going to hell. Laat m'n vrienden met rust, jij manipulatieve bitch.
    I don't need this shit right now.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2015 - 22:02 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ga me er niet eens mee bemoeien. Als jij graag gebruikt wil worden is dat jouw probleem.