• .

    [ bericht aangepast op 1 okt 2018 - 0:53 ]

    Ik zou het vragen, want bij sommige hotels betaal je toch per persoon ipv per kamer. Beter dat je het navraagt en het niet zou mogen dan wanneer je het niet vraagt en je komt er daar pas achter, dan is je dagje uit ook wel dik op zeep. (Maar normaal gezien zou ik er ook vanuit gaan dat je voor de kamer betaald en dat je die korting dus ook houdt als je een vriendin meeneemt, maar ik ben geen ervaringsdeskundige, dus ik zou het navragen.)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik weet niet bij welke keten je werkt, maar een goede vriend van mij heeft dit ook gehad toen hij als bijbaantje de hotelreceptie deed. We hebben vaker met de vriendengroep hier profijt van gehad bij concerten enzo, want zijn korting gold per kamer/boeking en niet alleen voor hem als persoon. Ik zou er vanuit gaan dat het gewoon kan, maar it doesnt hurt to ask. Is er nergens iets waar je dit na kunt kijken, je contract misschien?


    tya

    Ik zou het sowieso vragen. Even dramatisch maar stel dat er wat gebeurd dan moeten ze aantal personen weten in het hotel, of stel dat er met jou wat gebeurd en ze zien Haar. Ik denk als je het niet aangeeft dat je je baan ook nog op het spel zet.

    Als ik jou was gewoon na vragen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Denk het niet. Ze zal wel toeristenbelasting moeten betalen en sowieso moeten ze weten hoeveel mensen er in het hotel zijn.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gewoon navragen. Het is ook niet oké om haar zomaar mee te nemen zonder het aan te geven. Het verschilt per hotel wat de regels zijn, maar voor zover ik er verstand van heb betaal je per kamer en niet per persoon. Maar checken is nooit verkeerd en dan kan je het ook aangeven. Er misbruik van maken is juist niet oké. (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Levana schreef:
    Gewoon navragen. Het is ook niet oké om haar zomaar mee te nemen zonder het aan te geven. Het verschilt per hotel wat de regels zijn, maar voor zover ik er verstand van heb betaal je per kamer en niet per persoon. Maar checken is nooit verkeerd en dan kan je het ook aangeven. Er misbruik van maken is juist niet oké. (:


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Levana schreef:
    Gewoon navragen. Het is ook niet oké om haar zomaar mee te nemen zonder het aan te geven. Het verschilt per hotel wat de regels zijn, maar voor zover ik er verstand van heb betaal je per kamer en niet per persoon. Maar checken is nooit verkeerd en dan kan je het ook aangeven. Er misbruik van maken is juist niet oké. (:


    26 - 02 - '16

    Volgens mij is het wettelijk verplicht voor hotels etc. om te weten wie er slapen, i.v.m. calamiteiten zodat ze weten hoeveel mensen (en wie) er aanwezig zijn.