BonnieFazbear schreef:
(...)
Nou nou, niet zo dramatisch, er is altijd oorlog geweest, en dat zal ook blijven, er hoeft maar een gestoorde gek/groep zijn die macht wil en zo gaat het door.
En trouwens de media is op dit soort momenten er juist voor om maar een kant te geven, om te je eerst angst aan te praten want geloof me ze doen al ontzettend veel om op te letten, ons in de gaten te houden. Wees nou maar niet bang als je overlijd gebeurd het toch en wat er daarna gebeurd weet niemand, de wereld zoals wij kennen houd op met bestaan op het moment dat wij overlijden.
En als jullie je zo druk maken dat het erger kan worden vandaag is de G20 in Turkije, Obama en Putin die normaal de hele wereld laten beven in angst met hun macht trainen al een tijdje samen in Syrië en zijn nu aan het praten. Er gaat veel meer achter de schermen aan dan wij weten of te horen krijgen.
Natuurlijk is er meer aan de hand dan wij te horen krijgen, wij krijgen ook enkel de zwarte kant te zien. Ik kan enkel hopen dat het inderdaad niet te veel escaleert en dat we dit kunnen stoppen voordat het te laat is.
En sterven doe je toch, ja dat is waar, maar als ik kon kiezen sterf ik toch liever op een andere manier.
Alles is op dit moment nog zeer onduidelijk. Het blijft afwachten over wat er nu zal gebeuren. Persoonlijk ben ik ook niet bang en men vergroot het waarschijnlijk ook zeer sterk uit maar dat neemt niet weg dat er onzekere tijden zijn.
Ach, ik wil dit gewoon even uit mijn hoofd zetten, ik weet zelfs niet meer wat ik er nu eigenlijk moet over denken want de media heeft de neiging om valse informatie rond te spreiden en alles sterk uit te vergroten, maar tegelijkertijd is wat er in Parijs en andere steden is gebeurd wel degelijk echt.
“We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”