• Her verbaast mij dat hier nog geen topic van is. Er is op dit moment een groot drama bezig in Parijs waarvan al 30 mensen het leven heeft gekost. Minimaal 60 mensen zijn er op dit moment gegijzeld.
    Ik wilde net gaan slapen toen ik het las op Twitter. Er is nog vrij weinig over bekend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aliyah schreef:
    (...)

    Niet om lullig te doen en sorry voor mijn woordgebruik, maar ik kan maar niet begrijpen waarom de eerste zorg van mensen zo vaak is weten of er landgenoten zijn omgekomen. What the hell maakt het uit of er Belgen zijn omgekomen of niet? Het gaat erom dat er meer dan 120 levens zijn opgeëist, welke nationaliteit dan ook en of dat nu Belgen, Syriërs, Fransen of voor mijn part Braziliërs zijn, het zijn mensen en geen nationaliteiten waar het om gaat.


    De nationaliteiten maken natuurlijk niet uit, maar ze noemen ze vaak wel zodat mensen kunnen nagaan of familieleden/vrienden onder de doden zijn. Als er geen Belgen/wie dan ook dood zijn, dan zijn familieleden/vrienden uit België dus waarschijnlijk nog inleven.


    I am an idiot, I move.

    French media reporting one attacker at Bataclan concert hall identified via fingerprints as French national.

    BonnieFazbear schreef:
    French media reporting one attacker at Bataclan concert hall identified via fingerprints as French national.


    I am not surprised.


    Mhm?

    Kharjo schreef:
    (...)

    Klopt helemaal. Het is natuurlijk alleen dan onvermijdelijk dat Nederland dan ook onder schot komt. Maar ja, niets doen is toch ook gewoon geen optie in mijn ogen.


    Ik vrees dat steden zoals Amsterdam en Brussel sowieso al een groot risico lopen. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben blij dat Nederland eindelijk heeft besloten om wat te doen. Ik moet alleen zeggen dat ik me dan toch wel zorgen ga maken om eventuele aanslagen in Nederland (en België) aangezien deze aanslag op Parijs ook was omdat ze niet wilden dat de Fransen zich ermee gingen bemoeien. :c


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Mayakovski schreef:
    Ik ben blij dat Nederland eindelijk heeft besloten om wat te doen. Ik moet alleen zeggen dat ik me dan toch wel zorgen ga maken om eventuele aanslagen in Nederland (en België) aangezien deze aanslag op Parijs ook was omdat ze niet wilden dat de Fransen zich ermee gingen bemoeien. :c


    Onthoud dat ze hulp krijgen van mensen die al daar wonen, en onthoud ook de IRA pleegd ook aanslagen in Noord - Ierland en das ook weer wat heel anders.

    IS is een groep van lafaards die 'Allahu Akbar' schreeuwen zonder de betekenis te weten. IS is een groep van lafaards die mensen koelbloedig vermoorden.
    IS mag niet eens 'Islamitisch' heten aangezien ze een schande zijn voor de hele islam. Iedereen kent wel iemand die moslim is- ikzelf ook en ik heb die persoon nog nooit iemand zien verwonden. Dat was mijn perspectief op deze gebeurtenis. Mijn perspectief- mijn mening- mijn gedacht.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Maja schreef:
    IS is een groep van lafaards die 'Allahu Akbar' schreeuwen zonder de betekenis te weten. IS is een groep van lafaards die mensen koelbloedig vermoorden.
    IS mag niet eens 'Islamitisch' heten aangezien ze een schande zijn voor de hele islam. Iedereen kent wel iemand die moslim is- ikzelf ook en ik heb die persoon nog nooit iemand zien verwonden. Dat was mijn perspectief op deze gebeurtenis. Mijn perspectief- mijn mening- mijn gedacht.



    Ja maar hoe ironisch ze hebben een hekel aan het westen, maar gebruiken wel alle goederen ervan.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik vrees dat steden zoals Amsterdam en Brussel sowieso al een groot risico lopen. D:


    Nah, Frankrijk is een heel ander verhaal dan Nederland. Fransen zijn rasechte racisten. Nederlanders mopperen wel, maar op zich accepteren wij buitenlanders veel sneller in onze gemeenschappen en doen wij veel meer voor die mensen. Als jij zo slecht behandeld wordt waar je woont, heb je toch eerder de neiging om zoiets te doen dan als de mensen om je heen je accepteren.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 15:56 ]


    Your make-up is terrible

    BonnieFazbear schreef:
    (...)


    Ja maar hoe ironisch ze hebben een hekel aan het westen, maar gebruiken wel alle goederen ervan.


    Inderdaad dat dus. Like i don't know- boycotten.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik weet niet of het nu enkel om racisme gaat, of dat dit verder gaat. Eigenlijk zou ik wel eens een beetje research willen doen, maar het is geloof ik lastig om in het westen iets over het perspectief van de IS te vinden en het zelf vragen lijkt me nu niet echt een optie

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 16:01 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het is niet leuk als je kleine zusje voor haar vader huilt omdat ie vandaag laat thuis kwam.
    She genuinely thought he was dead.
    Ik wil NIET dat mijn zusje in deze wereld gevuld met oorlog groot wordt.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    BonnieFazbear schreef:
    (...)


    Ja maar hoe ironisch ze hebben een hekel aan het westen, maar gebruiken wel alle goederen ervan.


    Ja, net alsof wapens van ons zijn en ze die in het midden-oosten niet vervaardigen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb hier gewoon echt geen woorden voor.


    help

    Omdat dit liedje het altijd zo goed verwoord.


    "I shut my eyes in order to see.'