• Hallo lieve kijkbuis kindertjes.

    Deze dame is zojuist heel voldaan thuisgekomen na een enorm lange nacht in Amsterdam. Waar ze vanaf 11 uur gisteravond bij de media markt heeft gezeten voor de album signing die 5Sos vandaag heeft geven. Omdat het de eerste 200 maar waren die naar binnen mochten, moest we natuurlijk wel zeker zijn van een plekje en die hadden we dan ook zeker bemachtigt met nummer 47 van de 200.

    Of het, het 16 uur lange wachten nou echt waard was is een ander verhaal. Als je 16 uur lang zit te wachten op een van je favoriete bands, die je eindelijk een keertje echt van dichtbij kan bekijken en een beetje babbelen, verwacht je misschien toch wat meer dan 4 jongens die 20 minuten te laat komen, met een zuur gezicht en die amper naar je opkijken als je ze het album voor schuift voor een handtekening. Ik die niks wist om te zeggen hielp trouwens ook niet echt mee.

    Gelukkig was er Michael die het voor mij totaal goed maakte. Na een klein 'hoe gaat het, ja goed met jou.' gesprekje en 10 bedankjes dat ik er was, probeerde ik hem een hand te geven, aangezien knuffels ten strengste verboden waren. Dit ging nogal klungelig van beide onze kanten, waardoor die mijn hand heel raar vast pakte en we er een soort geheime handshake van aan het maken waren. Waarop ik me heel awkward begon te voelen en zodra ik er snel vandoor probeer te gaan, die mijn hand met beide handen vastpakt, me nog eens bedankt en me ervan verzekerd dat het goed was. En zijn grijns vertelde me dat dat het ook echt was en ik me niet totaal maf hoefde te voelen. Toen smolt mijn kleine fangirl hartje toch wel. en dat vind ik toch wel een mooiere herinnering dan de handtekening. Ik hoop dan ook zeker dat mijn awkward onderonsje met Michael gefotografeerd is door de fotografen die erbij waren, omdat je zelf geen foto's mocht maken. Ik had nog stiekem proberen te filmen, maar dit was mislukt. Helaas. Maar die foto's komen morgen waarschijnlijk pas op de site, dus ik ben echt benieuwd.

    -nou en de foto is er hoor!



    Iemand anders die er vandaag ook bij was? Of ook wel eens zo gek geweest een nacht te camperen voor je favo band?

    En natuurlijk mijn prachtige album. En ik heb niet eens een cd speler. :x



    Oww en blijkbaar ben ik met mijn vermoeide rot kop te zijn gezien op RTL boulevard en staan ik ook doodleuk op de foto met mijn vermoeide rot kop in het Parool.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2015 - 0:14 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aw, superjaloers! Wel jammer dat ze te laat en chagrijnig waren. :c


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Pfoehee, dat is wel echt heel gaaf!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Super tof! Wauw. Stiekem ook een beetje jaloers, hoor. :3
    En nee, hoe leuk ik een band vind, ik zou dat nooit doen. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik wou heel graag maar ik had gewoon les en aangezien mijn afgelopen se week dramatisch verlopen is mocht ik niet😕
    Super tof dat het je gelukt is!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Outsiders schreef:
    Super tof! Wauw. Stiekem ook een beetje jaloers, hoor. :3
    En nee, hoe leuk ik een band vind, ik zou dat nooit doen. :')

    Ik had mezelf ook gezworen het nooit te doen. Voor welke band dan ook. Maar dat ging altijd over concerten en met vooraan staan terwijl je al kaartjes hebt. En dit keer was het plan ook om pas de laatste trein te nemen hun 2 uur op Amsterdam aan te komen. Maar omdat we te horen kregen dat er al aardig wat mensen zaten en met de gedachten dat het er maar 200 mochten zijn. Zijn we toch al eerder gegaan. Wat achteraf niet nodig was geweest. Maar zekere voor het onzekere. :x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    OMG OMG OMG OMG OMG OMG
    Ik ben nu best wel jaloers xD
    Maar het is wel leuk voor je
    Nu hopen dat ze dat ooit ook in België gaan doen, maar wss mag ik dan zoiets niet doen, FML xD
    En lang leve Mikey <3
    Langs de andere kant ik snap de rest wel een beetje. Ze hebben al zoveel intervieuws enzo moeten doen de laatste tijd dus is het logisch dat ze moe zijn.


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Hadetjeuhxx schreef:
    OMG OMG OMG OMG OMG OMG
    Ik ben nu best wel jaloers xD
    Maar het is wel leuk voor je
    Nu hopen dat ze dat ooit ook in België gaan doen, maar wss mag ik dan zoiets niet doen, FML xD
    En lang leve Mikey <3
    Langs de andere kant ik snap de rest wel een beetje. Ze hebben al zoveel intervieuws enzo moeten doen de laatste tijd dus is het logisch dat ze moe zijn.

    Als je moe ben ga dan niet om half 4 's nachts door Amsterdam lopen en ga naar je bedje toe. Nee ik snap best dat ze er niet altijd zin in hebben. Maar dat hoord wel bij je vak.
    En als ze naar belgie zouden komen had je dat wel geweten al. Want dit is het moment dat ze de tv programma's en dus signings enzo doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    En deze awkward handshake is gelukkig nog vastgelegd op camera ook! =D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aaah, dat is echt gaaf! Oké, nu ben ik echt jaloers, haha. Maar ik ben wel blij voor je dat het op de foto staat. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Supertof! Ik heb al wel twee keer een aantal uur gewacht voor een signing (All Time Low, een keer en Tilburg en de andere keer ook in Fame maar dan toen ze nog in Magna Plaza zaten), en dat vond ik al een beetje jammer van m'n tijd. Zeker omdat ze zoveel mensen ziet dat veel meer dan 'hoi' 'hoe gaat het' 'goed' 'cool' er vaak niet af kan. :')
    Maar ik gun het je enorm ondanks dat ze misschien een beetje tegenvielen quà aandacht. Dat zul je altijd zien bij dat soort dingen hoor.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Oeh, ben toch een beetje jaloers :') En trouwens: je haar is echt heel mooi!


    I don't think you quite understand, honey

    Livton schreef:
    Oeh, ben toch een beetje jaloers :') En trouwens: je haar is echt heel mooi!


    Thanks! het enige nadeel van zulk haar is, dat je dus ontzettend opvalt in een druke groep. Zo maakt het ook dat ik echt 3x te zien was op rtl rtl boulevard. dat was wel een beetje huilen. Terwijl er mensen tussen liepen met gekke kleurtjes in hun haar en die niet eens zo erg opvielen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''