Laat ik het ook maar gewoon per persoon alvast doen haha
Quin: Ik denk niet dat de twee snel in aanraking zullen komen met elkaar, omdat ze zich beiden niet echt open opstellen.
Eddie: Logan zal hem uit de weg gaan, mochten Eddie en Beau een hekel aan elkaar hebben.
Hugh: Logan zal het waarschijnlijk fijn vinden om in zijn omgeving te zijn, omdat hij vrij easy going is en met iedereen om kan gaan. Ik ben enkel bang dat hij Logan niet zo snel zal zien staan, waardoor het waarschijnlijk ook oppervlakkig blijft.
Olivia: Door haar terughoudendheid en Logans verlegenheid denk ik niet dat ze snel met elkaar in contact zullen komen.
Brian: Heel veel kan ik er tot nu toe met deze omschrijving niet over zeggen haha. Het lijkt er in ieder geval op dat, mocht Brian makkelijk een eerste stap kunnen zetten, iets van een vriendschap wel degelijk mogelijk is.
Arabella: Logan is niet bepaald verzot op mode types, dus ik neem aan dat hij haar mijdt.
Joshua: Ik krijg een beetje de indruk dat Logan te saai is voor hem :') (al loopt Logan makkelijk mee, dus misschien dat het uiteindelijk ook wel meevalt. Logan zal dan waarschijnlijk alleen niet helemaal zichzelf zijn bij hem)
Beau: Logan zal dus achter hem aanlopen, ook al heeft hij weinig met hem. Het gaat hem gewoon meer om de "veiligheid" en het "erbij horen"
Katarina: Ik vind Katarina en Logan wel een beetje op elkaar lijken, dus ik denk als het ijs zou zijn gebroken tussen de twee dat ze het wel met elkaar zouden kunnen vinden.
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."