Ratonhnhake schreef:
(...)
Indeed haha. Maar als ik nog een personage mag, ben ik van plan hem voor justice league te laten gaan.. kind of..
Hoe zie je de relatie tussen de twee trouwens? Ik neem aan dat ze niet heel "close" zullen zijn, omdat Logan niet bepaald tegen hem in durft te gaan e.d. omdat hij vrij introvert is.
Ik denk dat Beau het gewoon is om hem tussen zijn vrienden te zien, maar dat ze nooit echt enkel met z'n tweeën optrekken. Ze praten soms wel eens, maar nooit over echte onderwerpen. Als ze naast elkaar zitten, zou dat eerder uit automatisme zijn, dan echt omdat ze het willen.
@Eavan: Ik zag in je rol dat ze op jongens valt waar ze beter niet opvalt, dus ze zou eventueel een crush op Beau kunnen hebben? Het is maar een voorstel (: Hij zou niet speciaal gemeen of aardig tegen haar zijn, omdat ze in zijn ogen nogal onopvallend is.
@Yisha: Ik denk dat Beau en Joshua het goed met elkaar zouden kunnen vinden, al zal Beau het soms wel vervelend hebben gevonden wanneer Josh ervandoor ging als de problemen te groot/dreigend werden. Wat jij?
@Krueger: Ik denk niet dat Beau haar echt zou kennen? Heb jij anders een idee?
Mijn brein breint zoals het breint.