• Hoi iedereen! Ik heb geprobeerd te googelen naar deze monoloog maar het lukt me niet hem te vinden. Dus ik dacht, ik vraag of jullie de monoloog die ik zoek kennen..

    Hij is vorig jaar gebruikt als auditie tekst bij een Belgische toneelschool, ik meen de KASK in Gent maar weet het niet zeker. Het was een monoloog waarin de verteller werd aangevallen/beroofd en op de grond werd gedwongen. Ze zag haar (vgm was het een "zij") mobieltje voor zich op de grond liggen. Tijdens de aanval/beroving lichtte het scherm op met "PAPA" in beeld omdat haar vader haar probeerde te bereiken. Het woord "papa" kwam redelijk vaak terug in de monoloog.

    Ik weet dat ik hem een tijdje geleden tegenkwam toen ik naar scholen aan het kijken was en ik zou hem graag gebruiken voor een auditie maar ik kan hem nergens meer vinden en was toen te stom om hem op te slaan! Als iemand enig idee heeft over welke monoloog ik het heb zou ik het graag horen en ik ben jullie eeuwig dankbaar als ik hem op deze manier weer vind _O_

    Oja, en als iemand toevallig nog een andere, niet gerelateerde maar toffe monoloog heeft, feel free to share! c: