• Haaii.
    Ben weer terug van weggeweest en heb een idee voor een nieuwe Quiz. Alles blijft nog geheim maar ik heb wel wat rollen nodig. Hier komen ze.
    Bf Hoofdrol : BEZET [xSceneGirlzx]
    Huppel die Tom wil :


    Dit wil ik van je weten :
    Rol :
    Naam :
    Leeftyd :
    Karakter :
    Likes :
    Hates :
    Waarom de rol :
    Tekstje :
    Plaatje :

    IK MAAK HET TEKSTJE NIET ZELF DUS WIE GEEN TEKSTJE HEEFT EN ER IS IEMAND VOOR DIEGENE MET EEN TEKSTJE DIE KRIJGT DAN DE ROL!


    Ik kies NIET de eerste maar de meest geschikte.
    Oowjah, ik en m'n zus hadden een paar dagen geleden een titel uitgevonden. Ps : Er bestaat misschien bijna dezelfde titel maar ik zweer dat ik er niets van afwist. Het is namelijk deze titel : Dreads;BlackNails,Party's;... Op de puntjes moet aangevuld worden want tot daar wisten we niets. Als jullie iets weten mag je dat ook altijd geven hoor ;).
    Viel Glück!

    xxxx

    Rol : Vriendin Tom

    Naam : Michelle

    Leeftyd : 18

    Karakter : aardig, bitchy, beetje snel op teentjes getrapt, zorgzaam, beetje grote mond, beetje dramaachtig.

    Likes : Tom, shoppen, vrienden!

    Hates : Vis, players, huppelkutjes, barbiepoppen.

    Waarom de rol : eh, ik heb eigelijk nog nooit een rol gespeeld :$

    Tekstje : Heey, ik ben Michelle en ik word ook wel Miep genoemd, ik ben net 18 geworden en ik hou ook super veeeeeeel van mijn vriendinnen en vrienden en ik hou ook van Tom, omdat hij gewoon super leuk is xD, ik leef gelukkig met mijn Gezin, nog wel dan.. ik hou ook super veel van muziek, zoals Tokiohotel, paramore.. enz.. ik ga weer, xx Miep!

    Plaatje : http://www.quizlet.nl/foto.php?id=54221


    Leven loozz ö

    Rol:
    Hoofdrol + Vriendin Tom

    Naam :
    joyce
    Leeftyd :
    17
    Karakter :
    lief,grote mond,eigenwijs,snel jaloers,egoistisch,koppig,naif,spontaan
    Likes :
    tom,tokio hotel,shoppen
    Hates :
    th haters,regen
    Waarom de rol :
    eigenlijk niet voor de hoofdrol,maar gewoon voor tom <3
    Tekstje :
    Hééj,Mijn naam is joyce en ben zoals jullie kunnen zien 17 jaar jong.Hoe ik eruit zie kun je allemaal zien op mijn plaatje.Ik houw super veel van mijn vrienden EN van tom,en muziek is mijn leven<3
    Plaatje :
    komt er aan..

    Mag ik hoofdrol?

    Dan geef ik je wat info.
    Btw, goed idee, schat :P

    Rol : Vriendin van Gustav Of Tom of Tweelingzus hoofdpersoon + Vriendin andreas.

    Naam :Linda/Linn

    Leeftyd :17

    Karakter :Arrogant/Lief/Spontaan/Zorgzaam/Wild.

    Likes : Plagen/Zingen/Gek doen/RockMuziek/Concerten.

    Hates :HuppeldOmbo's/Barbie's/Kutweer.

    Waarom de rol : Omdat Ik denk dat Het wel een Vet Leuke quiz Is.

    Tekstje :
    Heej Heej.Ik ben Linda en Ben 17Jaar.Ik ben spontaan/Lief en Zorgzaam Maar Mensen zeggen Nogal dat ik Arrogant benxD.
    Ik kan af en tOe Best Depri zijn en Heb vaak een Grote bek als Iets me Niet bevalt!.Verder Hou Ik super Veel Van me Vriendje Gustav/Tom/Andreas(H).Ja je leest het Goed.Gustav/Tom die Lekkere Hunk Van Tokio Hotel

    Plaatje :http://nl.tinypic.com/view.php?pic=51oc4y&s=4


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Rol:
    Hoofdrol + Vriendin Tom

    Naam :
    joyce
    Leeftyd :
    17
    Karakter :
    lief,grote mond,eigenwijs,snel jaloers,egoistisch,koppig,naif,spontaan
    Likes :
    tom,tokio hotel,shoppen
    Hates :
    th haters,regen
    Waarom de rol :
    eigenlijk niet voor de hoofdrol,maar gewoon voor tom <3
    Tekstje :
    Hééj,Mijn naam is joyce en ben zoals jullie kunnen zien 17 jaar jong.Hoe ik eruit zie kun je allemaal zien op mijn plaatje.Ik houw super veel van mijn vrienden EN van tom,en muziek is mijn leven<3
    Plaatje :
    komt er aan..

    plaatje;
    http://a920.ac-images.myspacecdn.com/images01/91/l_f19ff405d60dfc9e938f5fef22b7ebef.jpg

    Rol : Vriendin van Georg
    Naam : Kim
    Leeftyd : 18 jaar
    Karakter : Bitchy,Koppig,Brutaal,Ego,Trowu
    Likes : Schelden,Chocolade,GloomyBears,RockMuziek,Hard To Get spelen.
    Hates : Huppelkutten,Vis,Players
    Waarom de rol : Omdatik gewoon bezeten ben van Georg en Bill en waarom niet?
    Tekstje :Hoi,ik ben dus Kim en ben 18 jaar oud en bijna 19. ik heb lichtblond haar dat tot onder me schouders komt,veel jongens vallen op blond en ja dat weet ik maar dat boeit me niet. Ik heb een neuspiercing,wenkbrauw,tong en navel. Mijn favorieten kleuren zijn groen en zwart. Ik heb een strafblad voor stelen maar doe dat allang niet meer hoor! Verder is echt bewezen dat ik verslaafdben aan chocolade. Dat was het,DOOEEI <3
    Rijk of Arm?: Heel erg rijk maar gedraagt zich normaal,ook tegen arme mensen.
    Plaatje : http://icons.iconator.com/773/ICONATOR_3e069b7d1cb05eb8ce7961415e0dd969.jpg
    Extra: Gaat in de regenlopen als ze zich verdrietig voelt

    @ Rozewolkje.
    Tekstje bijvoorbeel :

    Haaii !
    Mijn naams is [naam] en ik zit al 18 jaartjesop deze planeet. Ik leef heel gelukig samen met m'n ouders en 2 zussen waarmee ik samen in een huis woon in Leuven. Voor de rest zie ik eruit als het plaatje hierboven en hoor ik graag K3, M-KIDZ,... Nu weet je e genoeg van me zeker?
    Bye

    Doraaa vul ff de dingen in da's makkelijker om te zienwie het bese is ;)à

    Mag ik vriendin van Georg zijn? (A)

    Je hebt de rol xBOs

    Je hebt de rol xBOs


    *-FLIPT-* WAAAA BEDANKT <333

    W8 mensen ik heb nog nodig!!!

    OOwjah afwerking van de titel. Wat zegt dit :
    Dreads;BlackNails;Party's;Fallin' In Love?

    Liefst eerlijke mening (A)

    Ik heb ene paar titels bedacht

    - Dreads;BlackNails;Party's And Seks
    - Dreads;BlackNails;Party's And Drugs
    - Dreads;BlackNails;Party's And Love
    - Dreads;BlackNails;Party's,We Are Emos!
    - Dreads;BlackNails;Party's,Scene Queens

    Die?? Sorry als het bagger is,probeer alleen maar te helpen

    W8 mensen ik heb nog nodig!!!

    OOwjah afwerking van de titel. Wat zegt dit :
    Dreads;BlackNails;Party's;Fallin' In Love?

    Liefst eerlijke mening (A)

    Jha die titel is goe ;D

    Okéé xBOS, die van jou zijn 1000 keer beter dan mijn 1ne titel. Maar uhmm ik heb nog zoveel mensen nodig voor mijn Quiz! En er komt niemand :(