• mijn vader wordt binnenkort 50 en we geven een feest, en daar ga ik zingen alleen ik weet geen lied dat vrolijk is en wel een beetje makkelijk te zingen.

    ik geef voorkeur aan hoog maar weet iemand een song ^^


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Heb je misschien een liedje dat staat voor de band tussen jou en je vader? Of eentje die jullie allebei erg leuk vinden?
    Ik zou zo snel geen nummer weten, sorry.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Uh nou, het is niet het vrolijkste liedje. Maar bij ons op school was het open dag, de vader van een meisje dat mee deed werd ook 50. Toen had ze op haar eigen manier 'Papa' gezongen. Of hoe dat lied ook heet.xd Van eeh; 'Maar papa, ik lijk steeds meer op jou.' Dat was wel leuk en origineel!^^


    everything, in time

    > Titel aangepast. 'Alleen' help mag niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ga even rondzoeken op Youtube naar artiesten die je leuk vind en zoek daar een leuk nummer tussen.


    Keep on smiling

    Desolate schreef:
    Uh nou, het is niet het vrolijkste liedje. Maar bij ons op school was het open dag, de vader van een meisje dat mee deed werd ook 50. Toen had ze op haar eigen manier 'Papa' gezongen. Of hoe dat lied ook heet.xd Van eeh; 'Maar papa, ik lijk steeds meer op jou.' Dat was wel leuk en origineel!^^


    omg dat is waar_O_
    dat lied heb ik al een keer gezongen maar was zo hopeloos dat ik het helemaal vergeten was.
    even youtuben ^^


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Reassurance schreef:
    > Titel aangepast. 'Alleen' help mag niet.


    oké ;)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Reassurance schreef:
    > Titel aangepast. 'Alleen' help mag niet.


    Elisa, lieverd, je bedoelt; Alleen 'help' mag niet.

    ^^'

    En eh, graag gedaan! Ga maar lekker youtuben ja! Je kunt het gewoon hoger zingen als het te laag is.(:


    everything, in time

    Je kan ook zelf altijd een liedje maken. Of een eigen tekst maken en op een melodie van een ander liedje zingen?


    Keep on smiling

    Babyst4r schreef:
    Je kan ook zelf altijd een liedje maken. Of een eigen tekst maken en op een melodie van een ander liedje zingen?


    dat is best moeilijk^^


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    heriotza schreef:
    (...)

    dat is best moeilijk^^


    Dat is ook wel waar (':


    Keep on smiling

    Desolate schreef:
    (...)

    Elisa, lieverd, je bedoelt; Alleen 'help' mag niet.

    ^^'

    En eh, graag gedaan! Ga maar lekker youtuben ja! Je kunt het gewoon hoger zingen als het te laag is.(:

    Nee dat bedoelde ik niet, want er stond niet alleen het woord 'help' maar 'I need help'
    HA.

    @ topic; ehm iets van Anouk misschien?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Nee dat bedoelde ik niet, want er stond niet alleen het woord 'help' maar 'I need help'
    HA.

    @ topic; ehm iets van Anouk misschien?


    Ohdamnit! Hoezo, ik heb het geheugen van een zeef?(nerd)
    Ik heb niets gezegd hoor.(':

    @topic; Typ anders bij Youtube gewoon in; Papa. (krul)


    everything, in time

    Father and Friend van Alain Clark?


    your eyes are like stars in the night.