• De titel zegt het al. Wat voor karakters zouden jullie graag nog eens in een verhaal tegenkomen? Getinte mensen of mensen met doodnormale hobby's? Politieagenten met sexy buiken of kinderjuffen die eigenlijk sluipmoordenaars zijn? Wat voor mensen zijn jullie nog nooit tegen gekomen, maar willen jullie wel eens over lezen.

    Misschien kan je hier ook inspiratie vandaan halen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    een duivelse eenhoorn XD


    I transcended "normal"

    En dan hebben we het alleen over Quizlet? Dan denk ik toch echt getinte mensen. Ik zie vooral blanke mensen voorbij kijken en dat is erg jammer.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Transgenders.

    Aseksuele mensen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zou wel eens een verhaal willen lezen met een personage dat gewoonweg totaal misplaatst is in die wereld. Om een voorbeeld te noemen: Een of ander horrorfiguur in een sprookjeskasteel compleet met feeën e.d. Dat zou me erg komisch lijken.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik zou heel graag zelf eens een verhaal willen schrijven over een energiek én wijs persoon. Bij wijze mensen denkt men heel vaak aan oude, kalme en geduldige mensen. Maar moet dat per se bij wijsheid horen dan? Ik zou nog eens een personage gaan creëren dat echt heel wijs is, maar ook bijvoorbeeld ongeduldig, rusteloos, impulsief... noem maar op.

    Ik zie ook graag homoseksuele mensen, zonder dat het verhaal draait om het feit dat ze homoseksueel zijn. Dit geldt ook voor andere geaardheden en genders.

    En verschillende huidskleuren zijn natuurlijk ook altijd een goed idee.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Het zou me wel leuk lijken om hele stereotype mensen te zien in een verhaal dat alles behalve stereotype is. ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Orthodoxe moslims.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik weet niet waarom, maar iets met oudere mensen of zo. Ik lees altijd maar over jonge mensen.


    16 - 09 - '17

    Ik vind dat er hele interessante karakters in staan. Daar moet vast iets mee te doen zijn


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ursula schreef:
    En dan hebben we het alleen over Quizlet? Dan denk ik toch echt getinte mensen. Ik zie vooral blanke mensen voorbij komen en dat is erg jammer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    God Pan types. Ik blijf ze stiekem geweldig vinden, maar ze mogen niet als hoofdpersoon worden gebruikt, dat werkt niet (Je kan ze namelijk niet volgen XD)


    obsessive rage

    Drag Queens. Of een personage die je in het echte leven niet kan / wil begrijpen en bijna als onmenselijk ziet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Catfishers


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Laquifa schreef:
    Drag Queens. Of een personage die je in het echte leven niet kan / wil begrijpen en bijna als onmenselijk ziet.


    United we stand, divided we fall.