• Hoi!
    Woensdag ga ik naar Disney park.
    Ik weet zelf eigenlijk niet wat daar zoal te doen is.
    Dus kunnen jullie zeggen wate r allemaal te doen is?

    (Het is Disney park, met het kasteel. Niet Disney Studio's park)


    You are my piece of paradise.

    Ik ben er in de zomer geweest. Het ding met Starwars vond ik niet zo leuk, maar de Buzz Lightyear schiet weet ik veel hoe hij heet was wel heel leuk. En de achtbaan met twee rijen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oké hier komt mijn advies, de rides Pinnocho, Snow White en Peter Pan liggen echt heel dicht op elkaar, alleen Peter Pan is nu razendpopulair en de wachtrij kan soms tot 3 uur oplopen. Als ik jou was zou ik ook even bedenken wat je ook echt wil omdat op sommige dagen er onderhoud is.

    Oké de attracties waar je een fastpass voor kan hebben omdat de wachtrijen best lang zijn:

    Space Mountain (Discovery Land)
    Buzz Lightyears Lazer Blast (Discovery Land)
    Big Thunder Mountain (Frontier land)
    Indina Jones and the tempil of peril (Adventure Land)
    Priates of the Carribian (Sorry voor foute titel) Daar is denk ik geen fast pas voor maar de wachtrij kan wel erg lang oplopen.
    It's A Small World (Fantasy Land) Die kan ook af en toe gesloten zijn voor onderhoud


    Meet & Greet spots waar je voor moet betalen is het Princess Pavilion, daar moet je denk ik 15 of 8 euro betalen en dan kan je met verschillende princessen op de foto.

    Bij Frontierland heb je ook Frozen SIng Along dat was vroeger de Tarzan Encounter.

    Hier vind je wel wat informatie!

    Alvast veel plezier!(:


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!