• Hoi!
    Woensdag ga ik naar Disney park.
    Ik weet zelf eigenlijk niet wat daar zoal te doen is.
    Dus kunnen jullie zeggen wate r allemaal te doen is?

    (Het is Disney park, met het kasteel. Niet Disney Studio's park)


    You are my piece of paradise.

    Disney figuren spotten die rondlopen + op de foto gaan (doennnn!)


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Je kan parades kijken maar als ik jou was zou ik bijvoorbeeld attracties zoals Tower Of Terror echt doen met een fastpas als de rij te lang is, ik ben een disney kenner dus je kan me vanalles vragen.

    Laatste keer was als kind, dus geen idee wat er allemaal te doen was. Weet nog wel dat de lampjesparade in de avond echt super was, en gewoon algemeen de sfeer in het hele park. Voor de attracties ga ik niet echt (A)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2015 - 14:35 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Space Mountain. *-*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vedder schreef:
    Space Mountain. *-*

    Dit inderdaad! Ik ben er ook in geweest, en het is echt zo'n gave attractie!


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Zoals al gezegd word, Space Mountain en Tower of Terror. Ik vond de Rock and Rollercoaster (of zo iets) echt geweldig. Ik hou totaal niet van Disney, maar ik vond het daar wel heel erg leuk.

    Veel plezier in ieder geval! ^^


    wat was dit ookalweer

    Ik ging eigenlijk vooral voor de attracties, maar dan vind ik de Studio's persoonlijk leuker. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Als je tot 's avonds blijft zou ik écht naar de show bij het kasteel gaan kijken. Dat is écht prachtig.
    Daarnaast gewoon heel veel zien, winkeltjes naar binnen en gewoon genieten. Attracties zijn tof, maar soms zijn de rijen zo lang dat je er maar twee op een dag kunt doen en dat zou jammer zijn.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    BonnieFazbear schreef:
    Je kan parades kijken maar als ik jou was zou ik bijvoorbeeld attracties zoals Tower Of Terror echt doen met een fastpas als de rij te lang is, ik ben een disney kenner dus je kan me vanalles vragen.

    Is Tower of Terror niet Studio's?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hagane schreef:
    (...)
    Is Tower of Terror niet Studio's?


    Yup.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Yup.

    niet Disney Studio's park


    Vandaar :'D beetje onnuttig dan.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hagane schreef:
    (...)

    Vandaar :'D beetje onnuttig dan.


    Ja, dat dacht ik ook al..


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Ja, dat dacht ik ook al..


    Oh, oops. Dan weet ik niet of mijn reactie helemaal nutting is. (Ik ben slim.) :'D


    wat was dit ookalweer

    Reden waarom ik tower zei omdat Stduios er echt vlakbij licht namelijk. Maar het verschild echt wat je leuk vind. Peter Pans flight kan tot wel 3 uur oplopen

    BonnieFazbear schreef:
    Reden waarom ik tower zei omdat Stduios er echt vlakbij licht namelijk. Maar het verschild echt wat je leuk vind. Peter Pans flight kan tot wel 3 uur oplopen


    Ja maar ondanks dat het dichtbij ligt moet je toch alsnog een kaartje voor dat park kopen, en TS geeft duidelijk aan dat ze alleen naar het originele park gaat.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted