Ik ben 20 en ik ben ongeveer 1.58 meter. Vroeger had ik daar weinig last mee, maar sinds enkele jaren maken vrienden grapjes over mijn lengte. Waarschijnlijk omdat ik idd niet meer groei nu. Dat doet me wel een complex krijgen, ja..
Voordeel is wel, ik heb bij veel kledingstukken een S, maar ik zie er ook wel snel dik uit als ik iets bijkom. Ik heb schoenmaat 35-36, wat een hel is, want 35 bestaat niet in vrouwenschoenen.
En nja, ik zit op kot (kamers) en ik kan nergens aan. In mijn lavabospiegel kan ik enkel mijn voorhoofd zien, ik kan door mijn kijkgaatje in de deur niet zien wie er aanklopt want het is te hoog en ik moet in de gemeenschappelijke keuken aan iedereen vragen of ze een kastje dat laag genoeg is, aan mij willen geven, which seems to be a big issue.
Nee serieus, ik heb afgelopen week nog zo'n situatie gehad in de keuken met een meisje dat meer dan een kop groter is dan mij. Ik vroeg of ik eventueel haar kastje beneden mocht overnemen en dan kreeg zij mijn (groter) kastje boven.
Maar oh nee, dat wou ze niet, want dan zouden al haar spullen te diep in de kast liggen en dat zou lastig zijn. Ehm, hallo? Ik kan helemaal nog niet aan dat kastje, dus kan je alsjeblieft even solidair zijn?
Let the Night embrace you