• Om vier uur werden we wakker gebeld. Er zat iets net goed. Mijn broer en collega hadden een ongeluk. Zijn collega is overleden en mijn broer was gelukkig op wat pijnklachten en een trauma na gezond. Nu zit ik dus al twee uur in het ziekenhuis. Ze waren in een bocht gaan glijden en zijn tegen een boom geknald. Ik dacht dit gebeurd alleen op het nieuws. Maar niet dus.

    Ik ben heel blij dat zijn baas en een groepje collegas bij hem zijn momenteel gezien hik er bijna niets kwijt overwilt.
    Zo kut heb ik me nog nooit gevoeld

    Artikel
    http://www.omroepbrabant.nl/?news/2377991563/Auto+rijdt+tegen+boom+knooppunt+De+Stok+bij+Roosendaal,+twee+gewonden.aspx

    [ bericht aangepast op 18 okt 2015 - 8:42 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wel even wat anders. Mn broer en wij maar voornamelijkhij gaan een rouwboeket doen. Hij wilt er iets speciaals op. Maar omdat de jongen zo lekker in het leven zat zijn.het opmerkingen als
    Lekker nat
    En banane prak.
    Ik heb gezegd bedenk of je iets weet van een leuk fijn moment. Maar ze vragen mij om mee te denken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)wel ik snap je onderste wel al doet het pijn. Mijn broer heeft ons duidelijk verteld ze reden niet te hard. Waarschijnlijk is de slip veroorzaakt door een lekkende band.


    Wauw, die krant dan met hun vooroordelen --'
    Kijk, je broer zal het weten, hij zat er naast. Echt sterkte meid.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kepner schreef:
    Hoe gaat het inmiddels met hem?
    hij is verassend genoeg spraakzaam. We waren heel bang gezien toen hij acht was en opa overleed hebben we rouwverwerking en alles. Dus dat is fijn. De klaplong is beter aan het gaan gezoen de drain minder belletjes laat zien. Zijn voet is zwaar gekneusd. Hij krijgt antibiotica. Hij hoort wel dof en gexien zijn vak licht en geluidsman is maken we daarom wel zorgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Penoza schreef:
    (...)

    Wauw, die krant dan met hun vooroordelen --'
    Kijk, je broer zal het weten, hij zat er naast. Echt sterkte meid.
    zo denken wij ook. En als je dan de reacties van mensen leest dan denk ik. Je moet het mee maken. Maar eerlijk als ik dit bij een ander hoor denk ik dat ook dus ik kan ze geen obgelijk geven. De moeder van het slachtoffer is nog niet geweest. Maar beide zowel broer als moeder willen doorgraag praten samen. Familie uit groningen is special voor ons komen rijden dus dat is fijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeetje, dat is echt heftig. Ik heb er eigenlijk geen woorden voor, maar ik wil toch even reageren. Afgelopen zomer ben ik ook bijna een geliefde verloren en kregen we 's nachts een telefoontje daarover. Het lijkt dan alsof je wereld ondersteboven staat, zo moet jij je vast ook gevoeld hebben en je familie vast ook. Zoiets voelt gewoon onwerkelijk.

    Ik wens jullie heel veel sterkte toe.

    Mocht je ooit eens behoefte hebben aan een luisterend oor, twijfel niet om me een pb te sturen.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Allemaal echt super bedankt

    De moeder van het slachtoffer heeft net gebeld. Ze voelde zich schuldig dat ze nog niet eas geweest...we zijn alleen maar blij dat ze het wilt en wanneer maakt niks uit.
    Wat wel typisch is. Tien ze belde heeft mijn broer in het ziekenhuis overgegeven. Hij is zo gevoelig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oh bah, wat naar. Gelukkig is je broer er wel goed vanaf gekomen. Veel sterkte!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Heel veel sterkte!


    One Who Travels A Higher Path.

    Uit politie onderzoek bleek dat ze 45 reden waar je 50 mag. Er geen drank en drugs gebruikt is. Maar het slachtoffer had geen gordel aan en was op slag dood.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat heftig. Probeer je inderdaad niet teveel aan te trekken van de negatieve reacties van anderen. Gelukkig dat het goed gaat met je broer. Veel sterkte!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2015 - 11:10 ]


    Reality's overrated.

    Vandaag bij slachtoffer thuis geweest. Moeder was helemaal van slag en hij ligt thuis en ze praatte alsof hij er nog was en dat was heel mooi

    Het was eng zn gezicht is een een kant helemaal blauwig maar ik wist niet dat hij benee zou luggen en ineens zag ik hem. Ik vond het dood eng maar de vriendin kbuffelde me. Zei me dat als het niet ging ik moest aangeven en wat ik wilde en ik heb haar verteld dat ik tot zijn benen wilde en toen heb ik hevig trillen zitten staren tot ze me een stoel gaf omdat het niet ging. Toen uiteindelijk heb ik hem dichterbij gezien. Eigeblijk wilde ik hem aanraken maar ik vond het te eng.

    Hij heeft heel mooi typisch zijn kleding aan. Mooie spijkerbroek,zijn blauw met oranje feestblouse en zijn bril en pet op. Een hamer lag bij hem en eem rolmaat evenals ferarupet en een parfum. Het was gwoon zoals wij hem kende.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heel fijn dat je toch even afscheid hebt kunnen nemen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Jemig dat was heftig. Fotos en muziek. Ook met mn broer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Voor degene die het qillen weten. Mijn broer is gisteren thuis gekomen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan