• Om vier uur werden we wakker gebeld. Er zat iets net goed. Mijn broer en collega hadden een ongeluk. Zijn collega is overleden en mijn broer was gelukkig op wat pijnklachten en een trauma na gezond. Nu zit ik dus al twee uur in het ziekenhuis. Ze waren in een bocht gaan glijden en zijn tegen een boom geknald. Ik dacht dit gebeurd alleen op het nieuws. Maar niet dus.

    Ik ben heel blij dat zijn baas en een groepje collegas bij hem zijn momenteel gezien hik er bijna niets kwijt overwilt.
    Zo kut heb ik me nog nooit gevoeld

    Artikel
    http://www.omroepbrabant.nl/?news/2377991563/Auto+rijdt+tegen+boom+knooppunt+De+Stok+bij+Roosendaal,+twee+gewonden.aspx

    [ bericht aangepast op 18 okt 2015 - 8:42 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jemig wat naar! Veel sterkte


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wat erg! Heel veel sterkte en beterschap aan je broer.


    What would Emma do?

    Oh, shit, ik kan me niet indenken hoe erg het moet zijn om zo'n telefoontje te krijgen en te horen dat je broer betrokken is bij een auto ongeluk.. Sterkte.


    ars moriendi

    Hij heeft een klaplong is zojuist ontdekt en krijgt een drain


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dit is echt heftig, veel sterkte


    tiptoe through the tulips...

    Er is bekend dat hij anti biotica krijgt. Hij heeft vuil in zn longen. Vandaag is hij blkbaar heel.emotioneel gelukkig komen er vrienden en wss de moeder van het slachtoffer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik denk dat iedereen zich in gedachten zich wel zoiets voorgesteld heeft, en hoe vreselijk het moet zijn als het een naaste van je overkomen moet. Het moet voor jou vast een heel erg grote schok zijn geweest. Gelukkig is jouw broer nog in leven. Ik wens je heel veel sterkte doorheen deze dagen.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2015 - 11:50 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Wat heftig... Ik wens je veel sterkte toe!


    Ik wil een tuin vol egels

    Onwijs veel sterkte! Ik kan me voorstellen dat het echt een nachtmerrie is.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Heel veel sterkte (flower)

    Ik heb trouwens de reacties bij het artikel even gelezen en er zijn inderdaad een heleboel nare reactie, maar gelukkig zijn er ook een heleboel mensen die wél gewoon sterkte wensen en die het opnemen voor je broer en zijn collega.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2015 - 12:27 ]


    ©1998

    Wat heftig zeg... Ik wens je heel veel sterkte toe.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Echt erg. Maar gelukkig leeft je broer nog. Sterkte ermee en gecondoleerd aan de nabestaanden van de bestuurder.

    Ik wil hier geen haatreactie of dergelijke op, maar als hij echt te hard reed is het een beetje z'n eigen schuld (de bestuurder) dat dit gebeurde. Er zijn niet voor niets snelheidsregels. Hierdoor is hij nu wel overleden en heeft jouw broer een trauma overgehouden. Het had niet hoeven gebeuren.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Wat heftig zeg. Heel erg veel sterkte! <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Penoza schreef:
    Echt erg. Maar gelukkig leeft je broer nog. Sterkte ermee en gecondoleerd aan de nabestaanden van de bestuurder.

    Ik wil hier geen haatreactie of dergelijke op, maar als hij echt te hard reed is het een beetje z'n eigen schuld (de bestuurder) dat dit gebeurde. Er zijn niet voor niets snelheidsregels. Hierdoor is hij nu wel overleden en heeft jouw broer een trauma overgehouden. Het had niet hoeven gebeuren.
    wel ik snap je onderste wel al doet het pijn. Mijn broer heeft ons duidelijk verteld ze reden niet te hard. Waarschijnlijk is de slip veroorzaakt door een lekkende band.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hoe gaat het inmiddels met hem?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )