• Hallo aardlingen,

    Aanstaande zaterdag ga ik samen met mijn zus en enkele vrienden 's avonds in het laat een halloweentochtje doen met een grote groep mensen. Het thema voor dit jaar is zombie. Ik was dus een beetje aan het experimenteren met de middelen die ik thuis had liggen en kwam tot een vrij goed resultaat. Al zeg ik het zelf...Het mag alleen iets vuiler voor mijn smaak, iets donkerder.


    Het was nog maar mijn tweede poging.
    Nu heeft iedereen die met ons mee komt, gevraagd of ik hun make-up wil doen voor die avond. Alleen heb ik het nog nooit in een gezicht geprobeerd. Ik vroeg me af of onderstaande plaatjes misschien ook bruikbaar waren om me op te laten inspireren.



    Het gaat me voornamelijk om de ogen bedoel ik dan, ik weet namelijk niet zo erg goed wat ik daar mee aan moet vangen. :'D

    Om het topic toch nog een beetje nuttig te houden, zijn er mensen die ook wel eens Halloween make-up proberen?
    Zoja, show me the pictures! (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Super graag! Ik ben echt een fan van make-up.
    Zolang het om zombie ogen gaat, probeer het donker te maken waardoor het lijkt alsof ze diep in de kassen liggen, met zwart en paars/blauw.




    Die hand ziet er trouwens super realistisch uit, heel mooi gedaan!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 11:27 ]


    Your make-up is terrible

    Oeh wat gaaf!


    take me back to the basics and the simple life

    Ah, dit is echt super vet! Goed gedaan ook voor een tweede poging. (:

    Voor de ogen kun je een sponsje gebruiken en daar random stukjes uittrekken zodat je een ruwer oppervlak krijgt. Anders krijg je vaak een 'perfect gevuld' rondje en hierdoor heb je wat meer textuur. Gebruik ook niet alleen zwart, want dan krijg je echt zo'n schmink-effect. Wissel af met een donkere tint paars en een donkerrood om de ogen wat geïrriteerd te laten lijken. Hopelijk heb je hier wat aan en vertel ik niet alleen informatie die je al wist. :Y)


    everything, in time

    Ik ga straks eens een poging wagen, als ik niet meer buiten hoef te gaan met de tips die ik van jullie heb gekregen. Zal het resultaat posten. :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ziet er nice uit. Misschien eens wat op YouTube opzoeken? Daar vind ik ook vaak Halloween make-up, waar ik evt iets aan heb.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het liefst zou ik gaan voor de ''Cliché'' Jeff the killer

    Giiiirl, you gotte zombify me some time. *__* Echt awesome die hand, echt knap dat dit pas je tweede keer is ook. Ik heb zelf geen ervaring met dit soort make-up, maar ik ben super benieuwd naar wat je er nog allemaal mee gaat doen. Ietsje vuiler maakt het inderdaad misschien nog beter. Keep us updated!


    ars moriendi

    Ik heb het net gedaan bij mijn vader. :'D
    Niet zo makkelijk aangezien hij echt elke keer de slappe lach kreeg als ik aan zijn ogen bezig was. Ik zal dadelijk een foto uploaden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rasalhague schreef:
    Ik heb het net gedaan bij mijn vader. :'D
    Niet zo makkelijk aangezien hij echt elke keer de slappe lach kreeg als ik aan zijn ogen bezig was. Ik zal dadelijk een foto uploaden.

    Ben wel nieuwsgierig eigenlijk ^^
    Daarom een stiekeme MT


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik wilde eerst meer gaten in zijn gezicht maken, maar dat wilde hij niet. De ogen, daar kon ik amper iets mee doen omdat hij er echt niet tegen kon. Hij stopte maar niet met lachen en bleef helemaal niet stil zetten...Vandaar dat het wat sober is. Het ergste van al is, is dat hij mijn bruine crème op zijn gezicht heeft om zo bleek te zien. :'D


    De foto is wel een beetje overbelicht, in het echt lijkt het net of zijn wangen ook zijn ingevallen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rasalhague schreef:
    Ik wilde eerst meer gaten in zijn gezicht maken, maar dat wilde hij niet. De ogen, daar kon ik amper iets mee doen omdat hij er echt niet tegen kon. Hij stopte maar niet met lachen en bleef helemaal niet stil zetten...Vandaar dat het wat sober is. Het ergste van al is, is dat hij mijn bruine crème op zijn gezicht heeft om zo bleek te zien. :'D


    De foto is wel een beetje overbelicht, in het echt lijkt het net of zijn wangen ook zijn ingevallen.



    Ooh, ik vind hem wel goed gelukt, hoor!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 16:17 ]


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)


    Ooh, ik vind hem wel goed gelukt, hoor!

    Dankje. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rasalhague schreef:
    Ik wilde eerst meer gaten in zijn gezicht maken, maar dat wilde hij niet. De ogen, daar kon ik amper iets mee doen omdat hij er echt niet tegen kon. Hij stopte maar niet met lachen en bleef helemaal niet stil zetten...Vandaar dat het wat sober is. Het ergste van al is, is dat hij mijn bruine crème op zijn gezicht heeft om zo bleek te zien. :'D


    De foto is wel een beetje overbelicht, in het echt lijkt het net of zijn wangen ook zijn ingevallen.


    Hah! Ik vind het echt leuk gedaan.

    De hand lijkt meer goed verbrand ipv zombie achtig.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hound schreef:
    De hand lijkt meer goed verbrand ipv zombie achtig.

    Nja het is volgens mij ook moeilijk zombie achtig exact te omschrijven. Aangezien de ene een zombie echt letterlijk als een groen monster ziet. Bij de ander gaat het tot heel verre verroting en nog iemand anders ziet gewoon een lijk, dat verder nog redelijk in tact is gebleven. Je kan veel kanten uit gaan met zombies, maar ik vind het er in ieder geval heel mooi uitzien. Zowel het hand als het gezicht (:

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 18:43 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”