• Hallo aardlingen,

    Aanstaande zaterdag ga ik samen met mijn zus en enkele vrienden 's avonds in het laat een halloweentochtje doen met een grote groep mensen. Het thema voor dit jaar is zombie. Ik was dus een beetje aan het experimenteren met de middelen die ik thuis had liggen en kwam tot een vrij goed resultaat. Al zeg ik het zelf...Het mag alleen iets vuiler voor mijn smaak, iets donkerder.


    Het was nog maar mijn tweede poging.
    Nu heeft iedereen die met ons mee komt, gevraagd of ik hun make-up wil doen voor die avond. Alleen heb ik het nog nooit in een gezicht geprobeerd. Ik vroeg me af of onderstaande plaatjes misschien ook bruikbaar waren om me op te laten inspireren.



    Het gaat me voornamelijk om de ogen bedoel ik dan, ik weet namelijk niet zo erg goed wat ik daar mee aan moet vangen. :'D

    Om het topic toch nog een beetje nuttig te houden, zijn er mensen die ook wel eens Halloween make-up proberen?
    Zoja, show me the pictures! (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.



    I live for the applause, you will die for it.

    Hound schreef:



    Dat ziet er pas nep uit. Iedereen heeft een eigen opvatting over zombies.


    Your make-up is terrible

    Oke :')

    Ik had dit toen ik als zombie ging.
    Is inmiddels al weer jaren geleden doe.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hound schreef:
    Oke :')

    Ik had dit toen ik als zombie ging.
    Is inmiddels al weer jaren geleden doe.


    Dit is ook zeer mooi, maar doet verder niet af aan het feit dat wat Rasalhague gemaakt heeft, ook zeer knap is.
    Ik snap niet goed welk punt je wilt maken.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 19:46 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Layden schreef:
    (...)
    Dit is ook zeer mooi, maar doet verder niet af aan het feit dat wat Rasalhague gemaakt heeft, ook zeer knap is.
    Ik snap niet goed welk punt je wilt maken.
    Ik probeer geen punt te maken?
    Ik laat alleen wat zien, voor meer inspiratie ofzo.. wtf

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 19:47 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Hound schreef:
    Oke :')

    Ik had dit toen ik als zombie ging.
    Is inmiddels al weer jaren geleden doe.



    Dat ziet er wel awesome uit!


    Your make-up is terrible

    Hound schreef:
    (...)Ik probeer geen punt te maken?
    Ik laat alleen wat zien, voor meer inspiratie ofzo.. wtf

    Sorry, dan moet ik het verkeerd hebben geïnterpreteerd. Die dingen gebeuren snel via internet. Het spijt me voor de verwarring.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Layden schreef:
    (...)
    Sorry, dan moet ik het verkeerd hebben geïnterpreteerd. Die dingen gebeuren snel via internet. Het spijt me voor de verwarring.
    Haha, kan gebeuren.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hound schreef:
    Oke :')

    Ik had dit toen ik als zombie ging.
    Is inmiddels al weer jaren geleden doe.


    Wat heb jij daar voor gebruikt als ik mag vragen? (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rasalhague schreef:
    (...)
    Wat heb jij daar voor gebruikt als ik mag vragen? (:
    Uhh liquid latex, wc papier en nep bloed en wat schmink


    I live for the applause, you will die for it.

    Hound schreef:
    (...)Uhh liquid latex, wc papier en nep bloed en wat schmink

    Ik weet alleen niet waar ik liquid latex kan vinden. Ik kan het niet online bestellen want ik heb het morgen al nodig.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rasalhague schreef:
    (...)
    Ik weet alleen niet waar ik liquid latex kan vinden. Ik kan het niet online bestellen want ik heb het morgen al nodig.
    Ik heb het gewoon in een carnavals winkeltje gehaald.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hound schreef:
    (...)Ik heb het gewoon in een carnavals winkeltje gehaald.

    De dichtstbijzijnde winkel is drie gemeentes verder en daar hadden ze het niet meer. :'D
    Zou maandag pas binnen zijn. Maar morgen ga ik naar de meeting in Antwerpen en ik geloof dat daar ook zo'n winkeltje is die dat verkopen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wauw! Mooi gedaan!

    In beide gevallen sta ik links op de foto.
    De make-up van mijn zus (foto 1) en een vriendin (foto 2) heb ik ook gedaan. (:



    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.