Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
-
10 okt 2015 - 20:42Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.11 okt 2015 - 21:17
De cross in Broekelo was ZOOOO gaaf! Ik ben echt trots op mn paard en ook heel blij dat ik heb meegedaan én het helemaal heb uitgereden.
Such a useless spell.
11 okt 2015 - 21:20Vici schreef:
De cross in Broekelo was ZOOOO gaaf! Ik ben echt trots op mn paard en ook heel blij dat ik heb meegedaan én het helemaal heb uitgereden.
Nicei put the fun in funeral
11 okt 2015 - 21:30Ik zweer dat ik mezelf in mijn kamer opsluit en er nooit meer uitkom.
Rest in Peace, Son of Gondor
11 okt 2015 - 21:33Mercator schreef:
(...)
Sowieso toch wel even langs dokter gaan voor bloedtest dan. Sterkte
Ugh dat gaat me teveel tijd kosten, denk dat het wel goed komt.Sarah = ongewoon sexy
11 okt 2015 - 21:35Great, ik heb mijn medicatie een uur te vroeg ingenomen. Zou dat erg zijn? Let's hope not, haha. xd
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •
11 okt 2015 - 21:37Misfire schreef:
(...)
Nice
Boekelo is de internationale SGW, die hindernissen staan een stuk hoger dan dat ik had gedaan vandaag, ik deed mee in Broekelo en dat was gevoelsmatig al een hele happening :')Het is ook best vervelend dat de namen zowat kopieën zijn + het in hetzelfde weekeind wordt verreden.Such a useless spell.
11 okt 2015 - 21:44Duivelsgebroed schreef:
(...)
Ugh dat gaat me teveel tijd kosten, denk dat het wel goed komt.
Minder tijd dan als er wel wat aan de hand is en je er lang mee loopt. Dan ben je meer van je tijd kwijt dan even naar de dokter gaan eventueel bloedprikken dat zal vast nog geen uurtje van je tijd nemen.
Denken aan wachttijd bij dokter plus bloedprikkenIn a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!
11 okt 2015 - 21:54Croco schreef:
(...)
Minder tijd dan als er wel wat aan de hand is en je er lang mee loopt. Dan ben je meer van je tijd kwijt dan even naar de dokter gaan eventueel bloedprikken dat zal vast nog geen uurtje van je tijd nemen.
Denken aan wachttijd bij dokter plus bloedprikken
Touche. I know, zal de drank wel zijn nu, kijk morgenvroeg opnieuw (:Sarah = ongewoon sexy
11 okt 2015 - 22:22Ik wil zo graag mn mond open trekken. Ik wil zo graag zeggen dat je blijkbaar geen zak om me geeft en je naar de maan kunt lopen, maar ik moet me nog even inhouden. Want ondanks je me echt hebt gekwetst, geef ik nog genoeg om je om je een kans te gunnen, ook al ga ik er misschien aan onderdoor. Ik kan je gewoon niet zo laag inschatten. Mijn misschien wat naieve kant zegt dat er iets is, ook al wil je het me niet vertellen.
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."
11 okt 2015 - 23:57Aah, ik ben atm even heel erg gelukkig. Vandaag was zo'n leuke dag met mijn vriend en morgen heb ik lekker vrij en ga ik de hele dag thug life doen met de meiden en oh, ik ben zo blij. En ik kan blijkbaar echt totaal niet gamen, maar winnen met duimworstelen maakt veel goed.
I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it
12 okt 2015 - 1:3412 okt 2015 - 1:59Ik kan gewoon niet slapen, net als het heel hard nodig is voor mijn examens. Willen alle stemmen, inclusief TOP, aub even hun kop houden?
12 okt 2015 - 4:48Ik snap het niet. Pijn op de borst en keel, ik kan dr niet door slapen en schiet in de stress. Of heb ik deze pijn juist door de stress? I'm scared en haal me nu allerlei doemscenario's in mijn hoofd. :c
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •
12 okt 2015 - 6:02Every move you make, every breath you take, I'll be watching you~
Ich liebe dich 27.12.23
12 okt 2015 - 9:01