Vele mensen kennen het verhaal van Peter Pan natuurlijk wel, maar hoe zit het met de andere mensen van Neverland? Zoals de meerminnen en de mensen op het schip van Captain Hook. Het leven op Neverland is natuurlijk ook niet makkelijk. Zij hebben ook hun dagelijkse dingen die ze moeten doen, dan alleen maar op Peter Pan letten en het hele zootje dat erbij hoort. Er zijn niet alleen kinderen in het land, maar ook jong volwassenen. Wat is hun verhaal en hoe zijn zij in Neverland gekomen? Hier hebben de andere eens wat ze zeggen en zijn hun avonturen eens aan de beurt.
Invullijst:
Rollen:
REGELS:
- HOUD JONGENS EN MEISJES GELIJK!
- Max. 1 personage p.p.!!!
- Alleen ik, HarleyxQuinn, maakt de topics aan tenzij ik iemand anders aanwijs.
- Geen geruzie, ik kan best begrijpen als je iemand niet mag, maar vecht dat dan lekker buiten de topic uit.
- Ik geef maar 2 waarschuwingen! Na 2 wordt je er gewoon uitgekikt. Ik waarschuw niet voor niks..
- Bij geruzie, krijgen alle 2 een officiele waarschuwing, als het nog vervolgt, worden allebei van de topic gekikt.
- Minimaal 250 woorden in een post.
- Minimaal 1 keer in de week posten
- Geef het aan als je problemen hebt in real life als je niet kan posten. Ik kan namelijk niet voelen of er wat is, want ik stuur een pb als ik niks hoor na zoveel aantal dagen.
- RESERVATIES BLIJVEN 3 DAGEN STAAN!
[ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 19:48 ]
"I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †