• Ik ben op zoek naar die speciale tampons van Ob die dat je 's nachts kunt in doen en ik was net in de Kruidvat in Leuven, maar daar hadden ze ze niet, terwijl het toch een grotere kruidvat is. Ik geef toe, het assortiment tampons was niet groot. Maar kun je die dus wel in Nederland krijgen? Soms heb je per land namelijk een verschillende inventaris. En is dit dan alleen in de grote winkels, of ook in de dorpswinkels (bij wijze van spreke)? Omdat er recent een Kruidvat in ons dorp is geopend en daar ga ik dan liever naar toe, dan helemaal naar Maastricht te fietsen. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb geen idee wat je bedoeld, haha. Je kunt alle Ob toch 's nachts indoen?


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Ik heb geen idee wat je bedoeld, haha. Je kunt alle Ob toch 's nachts indoen?


    Kan dat? Zitten ze dan niet te lang in, want ik slaap normaal gezien het kortst van 11 tot 7, maar normaal meer van 10 tot 8.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Kan dat? Zitten ze dan niet te lang in, want ik slaap normaal gezien het kortst van 11 tot 7, maar normaal meer van 10 tot 8.


    Ja, dat kan gewoon. ;3 De tampons die speciaal voor 's nachts zijn, is gewoon marketingscampagne en een manier om je meer te laten kopen en speciaal dat merk.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Ja, dat kan gewoon. ;3 De tampons die speciaal voor 's nachts zijn, is gewoon marketingscampagne en een manier om je meer te laten kopen en speciaal dat merk.


    Dank je! Ik was daar niet zeker over.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Needles schreef:
    (...)

    Ja, dat kan gewoon. ;3 De tampons die speciaal voor 's nachts zijn, is gewoon marketingscampagne en een manier om je meer te laten kopen en speciaal dat merk.

    Goeievraag.nl?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kalista schreef:
    (...)
    Goeievraag.nl?


    Hm?


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Hm?

    Oh, op die website stond 't precies zo uitgelegd zoals jij net zei. x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kalista schreef:
    (...)
    Oh, op die website stond 't precies zo uitgelegd zoals jij net zei. x)


    Oh, haha. 8D Nee, het was een staaltje logisch nadenken van mijn kant! Maar gelukkig ben ik niet de enige die het vind.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Oh, haha. 8D Nee, het was een staaltje logisch nadenken van mijn kant! Maar gelukkig ben ik niet de enige die het vind.

    Hehe, oké dan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Precies, gewoon lekker de normale tampons pakken. :Y)


    ars moriendi

    Die nacht dingen werken voor geen meter. Mijn moeder had 2 pakjes gekocht en ze zijn verschrikkelijk.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja, Kruidvat verkoopt die. Maar als je echt met tampons in wil slapen, zou ik je ob flexia adviseren, want die zitten best lekker en de 'vleugeltjes' houden het bloed tegen wat er langs glipt waardoor je niet wakker wordt in een bloedbad. De ob night is echt puur een verkoop truc


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik slaap ook gewoon in ermee en lek er nooit mee, maar zoek anders een soort die meer absorbeert (die gekleurde één, twee of drie druppeltjes op de verpakking :'))? Als je er speciale voor 's nachts wilt nemen omdat je bang bent dat ze niet comfortabel zitten, dan zou ik gewoon maandverband nemen, al vind ik die dingen persoonlijk echt de hel als je de volgende dag wakker wordt. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Je kunt je normale tampon ook snacht's in doen.
    Áls je veel lekt of je bent er bang voor, doe dan een tampon én maandverband in. Doe ik namelijk ook altijd op de 1e dag van mijn menstruatie, haha.
    Als je dan lekt, komt het toch in het maandverband. 8D

    [ bericht aangepast op 8 okt 2015 - 1:14 ]


    I live for the applause, you will die for it.