Vrataski schreef:
Ik dwing mezelf gewoon om elke dag, voor het slapen gaan, minstens twee dingen te bedenken waarmee ik blij was die dag. Dat kunnen echt hele kleine dingetjes zijn, zoals dat je die avond lekker hebt gegeten of dat je iets zag gebeuren wat je blij maakte. Als het helpt kan je die dingen opschrijven, zodat je er aan terug kan denken.
Verder, verzamel ik altijd liedjes die me vrolijk maken. Met een positieve boodschap erin. Je kan bijvoorbeeld een nummer hebben gehoord tijdens die super leuke vakantie, dan denk je daar aan terug. Of idk, zoiets.
Wat mij ook erg helpt, is om bijvoorbeeld een positieve quote als achtergrond te zetten op je telefoon.
Dat is idd ook een goede. Dat ga ik morgen meteen doen ^^ (eigenlijk wil ik al heel lang een tatoeage die mij gewoon constant herinnert aan het positieve en aan kracht, maar mijn ouders zijn fel tegen tatoeages jammer genoeg en ik heb niet heel veel behoefte aan een groot meningsverschil).
Allemaal overigens erg bedankt. Er zitten heel veel dingen tussen waar ik echt nog wel aan kan werken. Ik heb ook het "treat yourself" meteen uitgevoerd en mijn zus mijn haar laten knippen c: En ik ben geen grote prater, omdat ik mij altijd zo'n aansteller/ aandachtszoeker voel dan, weetjewel, maar ik zal het in gedachte houden. Super bedankt!
Happy Birthday my Potter!