• Vandaag spreek ik terug met Michael af voor de eerste keer.
    Ja hoe komt het dat we nu maar weer pas contact hebben en weer afspreken?
    Wel dat was met die ruzie met Jolien dat ik zei dat ze mijn ex David afgenomen had.
    Jolien had tegen Michael gezegt dat ik gevaarlijk was. En dat was de reden ook vertelde hij mij
    woensdag omdat hij niet mocht praten met mij. Zeven maanden he.
    En sinds woensdag ja klikt dat weer goed tussen ons. We hebben onze sterke band weer.
    We praten ook heel lang op facebook met elkaar en smsen ook veel met elkaar.
    Dus vandaag besloten we af te spreken om naar de stad te gaan omdat het braderie is.
    Daar eens wat rondstappen iets drinken en dan brengt hij mij of te wel weer naar huis of gaan we nog naar de cinema.
    En het is ook uit met zijn vriendin dus heb ik weer geluk

    Nu ben ik aan het twijfelen om mijn afspraak af te zeggen omdat het misschien te snel is om af te spreken.
    En ik weet niet eens wat ik tegen hem moet zeggen. Help!
    En ik denk dat hij verliefd is en ik wil mij niet weer in een nieuwe relatie mengen.

    Ik heb ook autisme. En heb last van prikkels. Ik ben er maar pas drie dagen mee bevriend.
    Mijn gevoel zegt dat het gewoon te snel gaat om meteen af te spreken.
    Iemand hier ervaring mee?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Wie is Micheal? Wie is Jolien?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Niet te snel gaan. Spoed is zelden goed.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik snap niet zo goed waarom jullie zeven maanden geen contact hebben gehad? Was dat alleen maar omdat Jolien had gezegd dat je gevaarlijk bent en zij contact verbood? Zo ja, dan zou ik toch goed nadenken voor je iets met hem zou beginnen. Als hij zo onder haar invloed stond (of staat) en je al die tijd gewoon heeft genegeerd, lijkt hij me niet echt iemand waar je halsoverkop een relatie mee wilt beginnen.


    The soul needs autumn.

    wervelwind schreef:
    Ik snap niet zo goed waarom jullie zeven maanden geen contact hebben gehad? Was dat alleen maar omdat Jolien had gezegd dat je gevaarlijk bent en zij contact verbood? Zo ja, dan zou ik toch goed nadenken voor je iets met hem zou beginnen. Als hij zo onder haar invloed stond (of staat) en je al die tijd gewoon heeft genegeerd, lijkt hij me niet echt iemand waar je halsoverkop een relatie mee wilt beginnen.


    Ja ze wou de vriendschap tussen Michael en mij kapot maken.
    Door dat ze hem verbood contact met mij te hebben.
    Wel ja ik zit er al een hele tijd aan te denken of het wel goed was om af te spreken (Ik heb het al afgezegd)
    Maar ik weet zijn reactie nog niet op mijn lange uitleg straks eens kijken.

    Nee en ik vind het ook vreemd dat hij ineens weer contact wou. Ik heb hem natuurlijk die woensdag een bericht gestuurd.
    Maar de rest was zo ineens. Dat afspreken vond ik ook al raar.
    Ik moet gewoon effe wennen dat hij weer een vriend is.
    Ik wil voorkomen dat ik geen relatie krijg met hem vandaar dat ik het ook afgezegd heb.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Ja ze wou de vriendschap tussen Michael en mij kapot maken.
    Door dat ze hem verbood contact met mij te hebben.
    Wel ja ik zit er al een hele tijd aan te denken of het wel goed was om af te spreken (Ik heb het al afgezegd)
    Maar ik weet zijn reactie nog niet op mijn lange uitleg straks eens kijken.

    Nee en ik vind het ook vreemd dat hij ineens weer contact wou. Ik heb hem natuurlijk die woensdag een bericht gestuurd.
    Maar de rest was zo ineens. Dat afspreken vond ik ook al raar.
    Ik moet gewoon effe wennen dat hij weer een vriend is.
    Ik wil voorkomen dat ik geen relatie krijg met hem vandaar dat ik het ook afgezegd heb.


    Misschien is het maar beter dan je inderdaad niet hebt afgesproken. Je kan altijd binnen enkele weken eens afspreken, maar misschien moet hij eerst je vertrouwen wat winnen. (:


    The soul needs autumn.

    wervelwind schreef:
    (...)

    Misschien is het maar beter dan je inderdaad niet hebt afgesproken. Je kan altijd binnen enkele weken eens afspreken, maar misschien moet hij eerst je vertrouwen wat winnen. (:


    Wel ja en ik de zijnne wat het is voor mij ook heel moeilijk.
    Pff er valt nu wel een last van mijn schouders.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Spreek met hem en deel hem jouw kant van het verhaal. Die Jolien heeft het wel wat hoog in haar bol, hoor hem eens uit wat ze allemaal gezegd heeft over jou? Ik vind het ook heel eigenaardig dat hij haar zo serieus oppakt. Laat je niet doen! (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Spreek met hem en deel hem jouw kant van het verhaal. Die Jolien heeft het wel wat hoog in haar bol, hoor hem eens uit wat ze allemaal gezegd heeft over jou? Ik vind het ook heel eigenaardig dat hij haar zo serieus oppakt. Laat je niet doen! (:


    Wel spreken doe ik nu met hem op facebook. Kan het hem zo wel vragen.
    Dat ik daar nog niet aan gedacht heb. Ik zal me zeker niet laten doen :)
    Daarom heet ik niets voor niets De Wolf met mijn achternaam he xD


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,