• Hoi iedereen,

    Vroeg me af of er hier ook mensen zijn die wel eens Guild Wars 2 spelen? De game is niet zo bekend in NL, maar zou toch leuk zijn als ik ooit een andere NLer vind die het ook speelt ;')

    De naam van mijn meest gespeelde personage: Dallas La Rue

    Voor de mensen die het spel niet kennen:

    Het is een MMO spelletje, waar je dus je eigen karakter hebt en een eigen verhaallijn doorloopt. De gehele wereld is open (behalve als je een hoofdstuk speelt uit je eigen verhaal, dat hoef je dus niet te doen, maar daarvoor is het spel wel bedoeld). Je ziet dus alle andere spelers en kunt ook samen bijvoorbeeld een dungeon ingaan of proberen zeer sterke vijanden te verslaan. Je kan ook tegen elkaar, kan ook met een gilde (=groep) samen spelen, etc. Heel uitgebreid. Voor de MMO'ers die van gamen houden een aanrader :).
    Te groot spel om in details uit te leggen haha
    https://www.guildwars2.com/en/ ---> mocht je graag meer willen weten

    [ bericht aangepast op 2 okt 2015 - 12:15 ]


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Ik maak nu een account aan en installeer het (:
    Dracy heet ik daar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    Ik maak nu een account aan en installeer het (:
    Dracy heet ik daar.


    Oooh nice, als nieuwe speler of heb je het al? Ik kan je in het spel alleen vinden op de naam van je personage, dat is wel een minpuntje vind ik zelf ):


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Altrados schreef:
    (...)

    Oooh nice, als nieuwe speler of heb je het al? Ik kan je in het spel alleen vinden op de naam van je personage, dat is wel een minpuntje vind ik zelf ):


    Nieuwe speler ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.