• Dat bedacht ik me net, want ik doe dat wel af en toe. >.< Maar zonder dat ik het doorheb. Echt heel weird. =S Maar is dat nou iets om je voor te schamen?


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    neuh denk het niet. Ik heb het 2 keer gehad ofzo... heel vaag zo'n droom die leek dan heel echt O.O


    BAM!

    Nee, ik heb het nog nooit voorgehad x']


    Tanya is de beste.

    ja ik heb wel gehad xD

    staa ikdan te janke *stilletjes* om nix XD


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Laatst werd ik echt jankend wakker, ik hoorde mezelf. >.< En toen ging ik nog harder huilen. Omdat ik dacht dat het echt was. O__ô


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Ik heb het vaak >< Ik snap het ook niet

    Maj, ik ga nu wel slapen. >.<
    Mp3 in, en hopen dat ik het vannacht droog houd. =3

    xX


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    ik heb het wel eens gehad. toen er iemand overleden was. toen heb ik in mijn slaap gehuild. echt raar.

    Ik werd een keer huilend wakker xD

    Ik werd een keer huilend wakker xD

    heb ik ook wel eens gehad. ik dacht echt zo: huh wat doe ik nu xD. maar toen dacht ik weer aan die droom. ik ging naar beneden. mijn ouders zo: waarom heb je gehuilt?? ik: ik heb gehuild in mijn slaap om een droom.. ze lachte gewoon:S.kan ik niks aan doen toch?

    ik wordt zovaak huilend wakker, als ik over iets droom wat ik niet lijk vind of erg of eng wat dan ook.. maar als ik over iets leuks droom word ik glimlachend wakker maar dat is bijna nooit maar zeldzaam, maar ik heb altijd als ik huilend wakker wordt dta ik gigantische wallen heb :s


    Nvt

    (...)
    heb ik ook wel eens gehad. ik dacht echt zo: huh wat doe ik nu xD. maar toen dacht ik weer aan die droom. ik ging naar beneden. mijn ouders zo: waarom heb je gehuilt?? ik: ik heb gehuild in mijn slaap om een droom.. ze lachte gewoon:S.kan ik niks aan doen toch?
    kan je idd niks aan doen..


    Nvt

    Ik heb het best wel vaak en ik praat ook heel veel ^^


    ~

    Jha kdoe da ook.

    1 keer heb ik dat gedaan, toen ik 9 was. We waren in de Filippijnen en ik werd 's ochtends jankend wakker omdat ik had gedroomd dat mijn moeder me achterliet op de straten van Manilla om vervolgens weg te rijden met een rijke man in een zwarte Mercedes. Zal ik nooit vergeten. Ik was na het wakker worden naar mijn moeder gegaan en heb haar heel lang omhelsd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja wel eens gehad. Ik droomde dat mijn vriendinnen dood gingen en toen werd ik huilend wakker omdat ze teveel voor me betekenen!


    I do not hook up.