• Hoi allemaal,

    Om persoonlijke redenen heb ik besloten mij eventjes een weekje van Quizlet terug te trekken. Dit heeft niets met de mensen op de site te maken en er is ook niets ernstigs met mij aan de hand: ik heb het gewoon even heel erg druk en ik ben benieuwd hoe ik me voel als ik even geen verplichtingen op Q heb en even wat tijd in andere dingen kan investeren, gezien ik toch wel heel veel van mijn tijd hier doorbreng.

    Ik zal vanavond mijn account op inactief zetten, nadat ik het een en ander geregeld heb omtrent wedstrijden en andere dingen. Wat de “Beste verhalen van Quizlet 2015 verkiezing” betreft, deze zal gewoon doorgaan als ik weer terug ben. Hopelijk hebben de moderators tegen die tijd ook de IP-checks gedaan. ^^

    Dus ja, I’ll be back. (:
    Het is maar voor een korte tijd, maar ik vind het toch wel fijn om het even uit te leggen voordat ik “verdwijn” en mensen bang zijn dat ik niet meer ga terugkomen. ;D

    Liefs,
    Natas


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scribe schreef:
    Waarom ga je je account op inactief zetten dan? Je kan toch ook zo houden en gewoon een week niet online komen? (:
    In ieder geval succes volgende week en tot over een wek! (:


    Misschien omdat ze dan geen vragen krijg van users die niet op het forum zitten en dus niet weten wat er aan de hand is? Ik bedoel, ze hoort bij de crew en als iemand haar een vraag stelt en pas een week later antwoord krijgt is dat natuurlijk niet fijn. Nu weet iedereen dat ze niks hoeven te vragen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Scribe schreef:
    Waarom ga je je account op inactief zetten dan? Je kan toch ook zo houden en gewoon een week niet online komen? (:
    In ieder geval succes volgende week en tot over een week! (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben er weer. (:

    Scribe schreef:
    Waarom ga je je account op inactief zetten dan? Je kan toch ook zo houden en gewoon een week niet online komen? (:
    In ieder geval succes volgende week en tot over een wek! (:


    Niet online komen werkt voor mij niet. Het zit zo in mijn systeem om naar Quizlet te gaan dat ik dacht dat het pas zou helpen als ik daar niets kon doen als mijn profiel op intactief staat, maar blijkbaar kan je dan nog steeds alles doen. :') Dus heel erg zinvol was het niet en daarom ben ik er weer. Al denk ik wel dat het me heeft geholpen, maar dat zullen we zien. :')


    Every villain is a hero in his own mind.