Morticia schreef:
Nu heb ik even het andere topic doorgelezen (Insecurities) en jullie mogen altijd een bericht sturen naar ons. Wat jammer genoeg nog niet geheel duidelijk is, is dat wij eveneens een vertrouwenspersoon zijn. Voordat ik een bemiddelaar werd, stond ik tevens open hiervoor. Ik wil graag mensen helpen, al is het dus zoiets simpels als enkel een luisterend oor, wat al veel kan helpen. Daarbij weet ik zeker dat de andere bemiddelaars, net zoals ikzelf, het bericht serieus zal nemen en er zeer gepast mee om zal gaan.
Wij dwingen jullie natuurlijk niet hiervoor, maar alle users zijn welkom een PB te sturen, mocht degene ergens mee zitten of simpelweg even wilt praten. We are happy to help! Ik kan jullie in ieder geval wel beloven dat ik het niet door zal vertellen, dat is ook gewoon not done.
Door het topic heb ik overigens een paar vragen, waarvan jullie ze hopelijk willen beantwoorden. Ik ben best benieuwd namelijk naar hoe het komt dat de bemiddelaars niet als vertrouwenspersonen worden gezien. Hoe het bijv. volgens jullie komt dat er niet zoveel kenbaar is?
Ja, dat is best een goede vraag. Helaas heb ik hier geen antwoord op. Maar ik denk dat het komt, omdat jullie als een team worden gezien. Dat leden misschien bang zijn dat jullie stiekem
wel overleggen. Ik zou het ook niet weten, maar inderdaad, als iedereen die vraag even zou kunnen beantwoorde , dat zou jullie als bemiddelaars wel kunnen helpen. Pas sinds het vorige topic weten mensen dat jullie ook vertrouwingspersonen zijn. Het is terrecht dat mensn zeggen: 'maar daar hebben we de bemiddelaars voor.' maar maak het dan goed duidelijk dat jullie daarvoor zijn. Want blijkbaar, zijn er wel mensen geïnteresseerd in vertrouwingspersonen, maar weten niet dat bemiddelaars dat zijn.
Ik denk dat het idee van een topic met een onofficiele lijst van mensen die zouden willen helpen, mocht iemand hulp nodig hebben, best een idee zou kunnen zijn. Ik denk dat mensen zich misschien veiliger voelen als ze weten dat het geen team is die erachter zit. Ik weet niet wie dat had gezegd, maar iemand zei dat en ik vond dat wel een punt hebben. Misschien dat jullie als bemiddelaars dat goed duidelijk moeten maken?
Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.