• Twee jaar geleden begon ik mijn stage op een school in een dorp. Op het kinderdagverblijf zaten L en S. Twee broertjes waarvan de jongste veel beet. L was 1 jaar en S 3 jaar. Met de broertjes en hun ouders had ik goed contact en een hechte band in een korte tijd gecreerd. Tegen het einde van mn stage jaar ging S naar de basisschool en L ging naar een medisch kinderdagverblijf in een ander dorp.

    Dit jaar lop ik stage in dat zelfde dorp maar op een andere school en kinderdagverblijf. De een zit noord en wij op zuid. Ik herkende ineens een kind. Blijkt dit L te zijn van de vorige stage. Vandaag was ik weer buiten en zij ook. Zie ik L en S samen buiten en ja ook hun moeder. Gek genoeg L herkende me gewoon nog en S kwam zelfs vragen of ik nog wist wie hij was. Ook de moeder kwam bijna gelijk naar mij. Ze vertelde waarom L nu hier zat en was heel geintresseerd hoe het met mij en mn opleiding ginf.

    Ik vind het erg bijzonder dat zelfs de kinderen mij nog herkende. Het gaf me echt een lekker gevoel en ik was zo blij. Ik had zon goede band. Met L ging ik altijd buiten liedjes zingen eb dan was hij altijd zo blij.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat is leuk nieuws! Dat kan je inderdaad een supergoed gevoel over jezelf geven haha c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh wauw! Dan heb je zeker een hele goeie indruk achter gelaten bij de kids! Mag je trots op zijn hoor!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Herakles schreef:
    Dat is leuk nieuws! Dat kan je inderdaad een supergoed gevoel over jezelf geven haha c:


    26 - 02 - '16

    Aaaaaah, wat superlief nieuws!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wat super voor je! Dan heb je je werk sowieso goed gedaan c:


    Tijd voor koffie.