• Het is eindelijk zover! Het staat al een tijdje op de planning om een leuke thema-avond te houden, maar omdat onze nieuwe microfoon er nog niet was, bleef het maar vooruit geschoven worden. Nu is hij echter binnen en hebben we een datum gepland! Hou je agenda vrij op:

    Zaterdagavond 3 oktober


    want tussen half 8 en 8 beginnen wij met deze leuke thema-avond! Net zoals altijd kan je weer je favoriete liedjes aanvragen, maar zorg wel dat ze uit de jaren negentig komen. We draaien tot we moe zijn, dus kom maar op!

    Luisteren jullie ook mee?

    We zijn ook op Facebook
    Quizlet Radio is beschikbaar op FB. Als je de pagina liked weet je zeker dat je niks mist.


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Ledecky schreef:
    Meh, ik kan ook niet vrijdagavond. :c


    Gelukkig is het zaterdagavond. 8D


    Your make-up is terrible

    Helaas, zaterdagavond is werkavond.:'c


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    HAHAHA ooohh vette shit zeg!


    No growth of the heart is ever a waste

    D'awh, ik ben zaterdag niet thuis D: (al kan ik misschien wel luisteren als ik mn laptop gewoon meeneem).


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Neeeeeeeee, ik moet dan naar de bios. Fuuuuuh.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Needles schreef:
    (...)

    Gelukkig is het zaterdagavond. 8D


    Wooow, dat las ik helemaal verkeerd. :')
    Dan lukt het me wel, yes! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga helaas pas om 8 uur uiteten. Maar misschien kan ik daarna nog even luisteren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ooh dan heb ik een feest volgens mij!! Maar wie weet ben ik redelijk vroeg thuis en zijn jullie dan nog aan het draaien, I hope so

    Vanavond is het zo ver! Hebben jullie er al zin in?


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Als het goed is ben ik er vanavond :Y)
    Ben al een lijstje aan het voorbereiden hehe


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    QuizletRadio schreef:
    Vanavond is het zo ver! Hebben jullie er al zin in?

    Ik wou dat ik mee kon luisteren :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het kan zijn dat ik niet kan komen, maar ik ga mijn best doen! (:


    What would Emma do?

    ik heb er zin in


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ben echt zo blij dat al mijn plannen voor vanavond zijn afgezegd, kan ik toch lekker meeluisteren.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mercator schreef:
    ik heb er zin in


    16 - 09 - '17