• Het is eindelijk zover! Het staat al een tijdje op de planning om een leuke thema-avond te houden, maar omdat onze nieuwe microfoon er nog niet was, bleef het maar vooruit geschoven worden. Nu is hij echter binnen en hebben we een datum gepland! Hou je agenda vrij op:

    Zaterdagavond 3 oktober


    want tussen half 8 en 8 beginnen wij met deze leuke thema-avond! Net zoals altijd kan je weer je favoriete liedjes aanvragen, maar zorg wel dat ze uit de jaren negentig komen. We draaien tot we moe zijn, dus kom maar op!

    Luisteren jullie ook mee?

    We zijn ook op Facebook
    Quizlet Radio is beschikbaar op FB. Als je de pagina liked weet je zeker dat je niks mist.


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Noooo ik kan die avond niet. En net nu er zo'n leuke editie komt.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2015 - 19:14 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik moet nog even kijken hoe het zaterdag zit, maar ik probeer er wel te zijn.


    26 - 02 - '16

    Pendule schreef:
    Noooo ik kan die avond niet. En nu nu er zo'n leuke editie komt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nineties... Luister ik ooit muziek van de nineties? Misschien maar eens gaan doen dan :'D


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    90's! AAAAH! Wat tof! Als echte nineties fan vind ik dit echt tof. Ik ga kijken of ik kan. (:


    The truth is out there.

    Ik ga ff de boyband lovers pakken.


    Boyzone
    Take That
    Backstreet Boys
    N'sync
    Oh

    SPICE GIRLS

    Wat leuk! Helaas moet ik zaterdag werken en daarna ga ik naar De nacht van Boazum. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Barbie Girl van Aqua, lol, XD
    Ik ben al bezig met een lijst, haha.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Yasss eindelijk kan ik ook weer eens luisteren :Y)

    Aah yes, eindelijk weer een Quizlet Radio, met een thema nog ook. Hopelijk kan ik erbij zijn.


    Tijd voor koffie.

    Ahh dan kan ik niet. :c Jammer!

    Edit: Hoewel misschien wel, lol. Ik heb een feestje maar dat is van een collega (horeca) dus waarschijnlijk begint dat pas kei laat. Dus misschien! :'D

    [ bericht aangepast op 29 sep 2015 - 19:58 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ga zeker luisteren!


    16 - 09 - '17

    Meh, ik kan ook niet vrijdagavond. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Delfino schreef:
    Ik ga zeker luisteren!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."