• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Triest, hoor. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Fuck x4932748329473924783294873294.
    Waarom moeten wij een presentatie maken over drie enorme hoofdstukken en andere mensen maar over één? Ik hoop echt dat ik word overgereden door een bus. Bye cruel world.


    Caution first, always.

    Zo leuk he, Wendy pesten. Is stoer. Ugh, val dood.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Don't leave me here
    Without a word to say
    Come and take my hand
    I want you to stay

    I need you


    Steeds als je een stap dichterbij komt, zet je er ook weer twee achteruit. Ik investeer zo veel in je, waarom neem je steeds weer afstand? Heb je niet door dat ik jou ook wanhopig nodig heb?

    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 11:28 ]

    En ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Ik moet maar contact opnemen met de organisatie waar ik zo'n hekel aan heb, omdat ik daar onder behandeling sta. )":


    26 - 02 - '16

    Happy birthday? Be happy then!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Omg, ik heb heel de tijd het gevoel dat ik ga overgeven. Fijn dat ik straks twee uur zit opgesloten in een collegezaal.


    Caution first, always.

    Should get food. Ik kan niet eens ontbijten nu.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oh god, deze steken in mijn buik zijn echt hels. Alsof iemand heel de tijd messen in mijn buik steekt.


    Caution first, always.

    Ik wil het niet uitmaken. Ik hou van je. Laat alsjeblief zien dat je ook van mij houdt en het voor me over hebt om te stoppen met blowen.

    // Van tekenfilmseries naar spelletjes, terug naar tekenfilmseries. Hello again, Digimon inspired usernames. Volgende keer weer Smite?

    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 13:04 ]

    My dear friends. Family. We all have our masks that we wear. Don't let me be gone because I look fine. I am not as fine as I seem.

    Ah, de heerlijke muziek van Twenty One Pilots. Alles wat ze vertellen.... het is zo waar.

    Aaah dat was een fijn compliment. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    CURRENTLY FANGIRLING OVER DE NIEUWE CLIP VAN BREAKING BENJAMIN ugh. It's beautiful.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Door de auditie! \o/
    No surprise, maar na een vreselijke auditie als die is het wel een opluchting :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Serieuze hoofdpijn door 2 uur lang praten, en dan moet ik ook nog tot half 10 op werk zitten ):


    Sarah = ongewoon sexy