• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Ik hoop dat er niets is met de hond :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    My feet are like "kill me please".


    26 - 02 - '16

    Jorah schreef:
    Vreemd, sinds dit topic voor mij een grote rol speelt lijkt het net alsof ik meer "depressieve" gedachtes krijg. Dit hangt niet met elkaar samen, maar het is wel op het zelfde moment begonnen. Nooit gedacht dat ik zo zou kunnen denken, het is idioot.

    Stille knuffel want jouw positieve inbreng in dit topic is iets wat ik al een tijdje vanaf de zijlijnen toejuich en waardeer en je verdient het niet om je slecht te voelen. :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Stille knuffel want jouw positieve inbreng in dit topic is iets wat ik al een tijdje vanaf de zijlijnen toejuich en waardeer en je verdient het niet om je slecht te voelen. :c


    Positieve inbreng? Hahaha, daar geloof ik weinig van. Ik hoop echt veel te zeiken over het leven en mijn vrienden :')
    Ik waardeer de knuffel en je positieve gedachtes over mij wel though. Lief van je <3

    Ik ben echt helemaal aan het stressen nu...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waarom typ ik altijd uitein, wanneer ik uiteen bedoel? Wat is dit toch.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Homura schreef:
    Waarom typ ik altijd uitein, wanneer ik uiteen bedoel? Wat is dit toch.


    Dat heb ik ook echt zo vaak :') Vooral met lange woorden enzo. Ik heb ook vaak dat ik aan het begin van de zin per ongeluk ook de tweede letter als hoofd letter doe, zoals HOofdletter en dat soort fouten. Backspace is mijn beste vriend haha

    En toen had ik opeens een zweverige bijbaan? Als Engels bijles geefster aan een onbekende zestigjarige? Wat? Jip, je houdt niet van avonturen. Waar de fuck ben je mee bezig? :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    En ik moet nog schrijven en leren en nog een opdracht ergens voor afmaken.. Waarom is een dag zo kort D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jorah schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook echt zo vaak :') Vooral met lange woorden enzo. Ik heb ook vaak dat ik aan het begin van de zin per ongeluk ook de tweede letter als hoofd letter doe, zoals HOofdletter en dat soort fouten. Backspace is mijn beste vriend haha

    Haha, dat HOofdletter komt me zo bekend voor :W


    Ich liebe dich 27.12.23

    Oké, uhm. Moet ik nu naar de buren gaan? Ik hoorde heel veel kabaal en toen iemand pijnlijk schreeuwen en kreunen, uhm.... wat nou!??

    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 17:27 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Abstergo schreef:
    Oké, uhm. Moet ik nu naar de buren gaan? Ik hoorde heel veel kabaal en toen iemand pijnlijk schreeuwen en kreunen, uhm.... wat nou!??


    Heel hard op de muur bonken hihi


    En dan blijkt je een tennisarm te hebben totaal niet blij mee


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    SkeletonGirl schreef:
    (...)

    Heel hard op de muur bonken hihi


    En dan blijkt je een tennisarm te hebben totaal niet blij mee


    Ja, maar het leek wel of hij van boven naar beneden van de trap viel. Hoor nu veel gerommel hier naast, dus denk dat er wel iemand is die hem geholpen heeft of zo. . . wow, schrok me rot.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Nou, er was niets aan de hand. Er was alleen een trap naar beneden gevallen, en de buurman kan lekker agressief brullen :W


    Ich liebe dich 27.12.23

    Wat een fijn gevoel dat al mijn berichten iig ook weer zijn beantwoord. Zo dan maar de boeken openslaan, meh. Ik heb zo geen zin :/ Ik zou liever gaan schrijven, maar prioriteiten ugh.

    Beste inwoners van lucht-je-hartopia, hier even de dingen die ik in mijn kop moet stampen. Gezien ik hier vaak genoeg kom om te zagen over mijn dieptrieste leventje, kan ik ondertussen even een blik werpen op wat ik moet weten om morgen een goed cijfer te halen:

    vraag/antwoordstructuur
    aspectenstructuur
    verleden/heden/toekomststructuur
    verklaringsstructuur
    probleem/oplossingsstructuur
    voor- nadelenstructuur
    argumentatiestructuur

    opsommend verband
    tegenstellend verband
    chronologisch verband
    oorzakelijk verband (oorzaak-gevolg)
    toelichtend verband (voorbeeld)
    voorwaardelijk verband
    vergelijkend verband
    redegevend (argument)
    doel-middelverband
    toegevend verband
    samenvattend verband
    concluderend verband

    inhoud
    publicatieplaats
    taalgebruik
    toon
    lay-out

    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 18:01 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."