• "Al die softies in Den Haag moeten eens luisteren naar het volk, en iets doen aan al die immigranten. Eigen volk eerst!"
    "Blijf van onze pieten af, eigen volk eerst!"
    "Al dat geld naar het buitenland, terwijl hier mensen het geld hard nodig hebben, eigen volk eerst!"

    Eigen volk eerst... Eigen volk eerst..

    "Dat je hier geboren bent, betekent niet dat je het verdient om hier te blijven."
    Dat geldt dan ook voor jou, jij fantastische, 'hard werkende', generatieslang in Nederland wonende, Oerhollandse, intolerante, populistisch leider achterna hollende, discriminerende Nederlander ^^

    Soms heb ik de neiging om inderdaad 'eigen volk eerst' aan te prijzen. En daarmee bedoel ik dan om het eigen volk eerst uit te zetten. Als we al die intolerante Hollanders wegbonjouren naar Verweggistan, is er genoeg ruimte voor respectvolle, prima functionerende mensen die heel toevallig niet hiervandaan komen tongue-emoticon Wie weet blijft er dan nog genoeg geld, empathie en tolerantie over om de Nederlanders in Verweggistan te helpen! De Verweggistaans-Nederlanders die op dat moment met gevouwen handen hopen dat wij hun motto 'eigen volk moet eerst' niet aanhouden ^^
    Zou dat geen interessant experiment zijn?

    [ bericht aangepast op 27 sep 2015 - 15:13 ]


    When the why is clear, the how is easy.

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Misschien kunnen wij dan Schiermonnikoog opofferen ofzo?

    JK


    Hahahaha, ja precies. Zo dragen wij ook een steentje bij!

    Even duidelijk maken dat ik niet racistisch ben, vooraleer je mijn mening leest.

    Ik vind het verschrikkelijk wat er die mensen overkomt en ik zou nooit in hun schoenen willen staan, maar we kunnen niet iedereen opvangen. Elke vluchteling kost de regering een pak geld, wat van de belastingen komt, wat (in mijn geval toch) je ouders betalen. Ik kan goed begrijpen dat mensen hun zuurverdiende centen niet allemaal naar anderen willen laten gaan. Ik denk ook dat als we zoveel vluchtelingen blijven opnemen, we uiteindelijk een 'arm' land zullen worden, hetzelfde geldt voor Duitsland. Ik hoorde daarnet op de radio dat er een solidariteitsmars voor vluchtelingen was in Brussel. Ze protesteerden voor betere opvang, maar als ik me niet vergis wilde een groot deel van de vluchtelingen geen gebruik maken van onze opvang in de WTC-toren? Mijn papa zei: "Moesten al die mensen zelf iemand opvangen, zou er geen probleem zijn." Hier ben ik het mee eens. Er wordt veel te veel geklaagd over de regering, terwijl die ook slechts hun best doen.
    Bovendien heeft een deel van de vluchtelingen ook geklaagd over het eten, dat ze meer eieren wilden enzo. Moest ik in hun schoenen staan, zou ik oprecht blij zijn met alles wat ik hier zou krijgen. En ja, ik weet dat niet alle vluchtelingen zo zijn, want ik hoor jullie al komen. :')

    Net zoals Lotta weet ik er eigenlijk ook veel te weinig van om een echte uitspraak te doen, maar ik snap dat sommigen niet zo enthousiast zijn om iedereen hier binnen te halen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Even duidelijk maken dat ik niet racistisch ben, vooraleer je mijn mening leest.

    Ik vind het verschrikkelijk wat er die mensen overkomt en ik zou nooit in hun schoenen willen staan, maar we kunnen niet iedereen opvangen. Elke vluchteling kost de regering een pak geld, wat van de belastingen komt, wat (in mijn geval toch) je ouders betalen. Ik kan goed begrijpen dat mensen hun zuurverdiende centen niet allemaal naar anderen willen laten gaan. Ik denk ook dat als we zoveel vluchtelingen blijven opnemen, we uiteindelijk een 'arm' land zullen worden, hetzelfde geldt voor Duitsland. Ik hoorde daarnet op de radio dat er een solidariteitsmars voor vluchtelingen was in Brussel. Ze protesteerden voor betere opvang, maar als ik me niet vergis wilde een groot deel van de vluchtelingen geen gebruik maken van onze opvang in de WTC-toren? Mijn papa zei: "Moesten al die mensen zelf iemand opvangen, zou er geen probleem zijn." Hier ben ik het mee eens. Er wordt veel te veel geklaagd over de regering, terwijl die ook slechts hun best doen.
    Bovendien heeft een deel van de vluchtelingen ook geklaagd over het eten, dat ze meer eieren wilden enzo. Moest ik in hun schoenen staan, zou ik oprecht blij zijn met alles wat ik hier zou krijgen. En ja, ik weet dat niet alle vluchtelingen zo zijn, want ik hoor jullie al komen. :')

    Net zoals Lotta weet ik er eigenlijk ook veel te weinig van om een echte uitspraak te doen, maar ik snap dat sommigen niet zo enthousiast zijn om iedereen hier binnen te halen.


    Ugh, begin aub niet over klagende vluchtelingen. Alleen geld willen om te kunnen roken en bellen naar familie / Eten niet waarderen / Alleen merkkleding aan willen nemen.
    Een vriend van me, uit Arnhem, ging naar de koepel gevangenis met een zak met kleren. Maar niemand wilde het, omdat het niet mooi genoeg was :"D
    Dat bericht is redelijk viral gegaan op twitter


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik zie zovéél mensen op Facebook die klagen dat 'die kutbuitenlanders' allemaal maar 'terug moeten naar hun eigen land' omdat ze 'enkel profiteren van onze centen', terwijl dat allemaal de mensen zijn die leven van een uitkering, hun geld oproken, hun opleiding niet afgemaakt hebben en niet eens fatsoenlijk Nederlands spreken.
    Ik denk ook dat de slechte kant van dit alles voornamelijk in het nieuws gebracht wordt, omdat er ook zát vluchtelingen zijn die wel dankbaar zijn. Helaas geniet de media er van om dat niet te laten zien. Ik vraag me ook af of mensen die zo'n duidelijke mening hebben over het vluchtelingendilemma ooit een vluchteling ontmoet hebben of überhaupt een inlevingsgevoel hebben. Natuurlijk zijn er de mensen die misbruik maken van onze welvaart, maar in élke cultuur heb je de rotte appels.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Mwaaaa. Nee, iedereen mag er wat over zeggen. Maar het is makkelijker om dingen te zeggen als het geen invloed op je heeft. Ik wil er zelf niet slechter op worden eigenlijk, dat gaat tegen mijn egoïstische gedrag in


    Gelukkig. Niemand wil er slechter op worden, dat is de reden waarom die vluchtelingen hier komen. Ik kan me niet voorstellen dat je hoogopgeleid bent, een prachtig huis hebt en een mooi leven, maar hier in Nederland komt, waar je in een noodwoning komt en misschien kan gaan schoonmaken voor de kost. Vluchtelingen hebben een status van ongeveer 0,0 hier in Nederland, dat is mijn punt, dus ik kan niet geloven dat ze hier voor hun lol naar toe komen. Ze hebben hier wel een beter leven qua kwaliteit, maar voor de rest zitten er weinig voordelen aan voor hen


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    (...)

    Gelukkig. Niemand wil er slechter op worden, dat is de reden waarom die vluchtelingen hier komen. Ik kan me niet voorstellen dat je hoogopgeleid bent, een prachtig huis hebt en een mooi leven, maar hier in Nederland komt, waar je in een noodwoning komt en misschien kan gaan schoonmaken voor de kost. Vluchtelingen hebben een status van ongeveer 0,0 hier in Nederland, dat is mijn punt, dus ik kan niet geloven dat ze hier voor hun lol naar toe komen. Ze hebben hier wel een beter leven qua kwaliteit, maar voor de rest zitten er weinig voordelen aan voor hen


    Als ze hier 2-3 jaar uitkeringen trekken, en dan naar Oost Europa gaan, dan hebben ze wel een goed leven :d

    Ik ben zeker voor noodopvang trouwens hoor, ik doe mijn Q naam geen eer aan. Ik zou het alleen wel goed onder controle willen houden, en niet zo'n wildloop als nu (A)


    Sarah = ongewoon sexy